[PG] Rocky (new forest) +/- 7jaar oud.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

XxPavoxX

[PG] Rocky (new forest) +/- 7jaar oud.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 19:01

Ik ben opzoek naar mijn oude verzorgpony Rocky.
Toen hij verkocht werd was hij ongeveer 5 jaar oud, dit is nu bijna 2 jaar geleden.

Rocky:
-Ruin.
-New Forest.
-Nu ongeveer 7 jaar oud.
-Was 2 jaar geleden ongeveer 1.50 hoog.
-Bruin met zwarte manen.
-Had een wit plekje op het midden van zn hoofd (misvormd rondje).
-Een dun wit streepje wat begon boven zijn linker neusgat en eindigde tussen zijn 2 neusgaten in.
-Alle 4 zijn benen waren tot ongeveer de helft zwart (niet gelijk).

Rocky heeft als veulen volgens mij op een stal in Bergen op Zoom gestaan en is rond 2.5 jaar naar Oude tonge verplaatst.
De reden dat wij Rocky niet hebben gekocht was vanwege problemen met de papieren, die waren er wel maar niet in handen van de eigenaar. Volgens mij is Rocky dan ook zonder papier verkocht.

Het was echt een super lieve pony, je kon echt alles met hem doen was helemaal gek op aandacht en liep echt als een hondje achter je aan. Ook was hij verkeersmak, we waren namelijk niet in het bezit van een bak dus hebben eigenlijk alleen maar buitenritten met hem gemaakt en dit was geen enkel probleem voor hem.Rocky was niet volledig ingereden. Hij reageerde aardig goed op stemcomando tijdens het longeren. Stond niet op ijzers toen hij verkocht werd.

Ik zou het fijn vinden als je contact op zou willen nemen met me als je iets weet over Rocky. Ben namelijk reuze benieuwd hoe het nu met hem gaat!

Afbeelding
Rocky Lovers

Afbeelding
Rocky aan de rechterkant

Afbeelding
En nog een keertje

Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, toch hoop ik dat iemand hem hier herkend.

XxPavoxX

Re: [PG] Rocky (new forest) +/- 7jaar oud.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 09:03

helemaal niemand?