[PG] Konik-pony, spooky, stond op manege Warnaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_l0ves_fe

[PG] Konik-pony, spooky, stond op manege Warnaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 21:17

spooky is de allerliefste pony opd e hele wereld, ze heeft een tijd op manege warnaar gestaan maar nu is ze verkocht! |( ik vind dit echt zooo jammer want ik ben helemaal verliefd op dat paardje en ik mis haar heel erg, dus ik vraag me af of de eigenaar van spook toevallig op bokt zit? of iemand die de eigenaar kent, ik zou heel graag willen weten hoe het gaat met dr en ik zou het ook leuk vinden om wat fotos te zien! informatie over spook: ze is een konik, is dus grijs met een zwarte, dikke aalstreep en heeft een heel klein kolletje. ik weet niet precies hoe oud ze is, ik denk een jaar of 10 ze was met rijden heel eigenwijs, ze wilde nog wel eens ineens omdraaien in de gallop of ineens boem stilstaan en wilde altijd achter andere paarden aanlopen, ik gok dat ze zon 1.35 was voor meer fotos en vragen kan je me altijd pben!
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FMYTD7GY
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 06-05-12 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

ittheclown

Re: [PG] Konik-pony, spooky, stond op manege Warnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 20:13

Ik weet waar spooky is Lachen hij staat nog in de buurt van wognum hij si van een meisje.
Ik weet alleen niet het e mail aderes van het meisje ik kan je eventueel wel in contact brengen met iemand die spookie ook kent en die je wel in contact kan brengen met het meisje waar spooky nu van is

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 20:17

Haha!ik wist al dat ie in wochnem stond ja maar ik zou het heel leuk vinden om dat e-mail adres te hebben als je daaraan kunt komen! Haha!

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 20:39

moet je even een pb sturen naar omegamedow die is namelijk bevriend met het meisje haar moeder ik heb dr wel 3 keer gezien maar verder niet maar zij kan je in contact met ze brengen Lachen

xLunalove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 10:35

Hee!
Dat is mijn lievelingspony!!
ze staat al een tijdje bij mij op de manege, ik wil je best het adres geven maar niet in het openbaar ;)
Stuur maar een PB naar me, dan geef ik je mijn mail en dan wil ik het best zeggen .
Nog even over Spooky,
Ze een heel stuk braver geworden maar is nog steeds een pittige tante. En he tklopt wel, ze loopt het liefst achter iemand aan!
stuur maar een pb!
xoxox
xLunalove

louloux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:04

hee!
Spooky staat ook bij mij nu op de manege! ze is echt heel lief! alleen kan ze nu niet lopen omdat ze een wondje heeft. ik wil je ook best het adres sturen maar dan moet je maar een PB sturen. ze staat niet meer in wochnem!
xx