[EG] Oude eigenaar gezocht zwarte e-pony Pompano

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

twinducklin

[EG] Oude eigenaar gezocht zwarte e-pony Pompano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 19:39

Ik ben op zoek naar de vorige eigenaar van mijn e- pony Pompano .
Wat er bij mij bekend van is dat ze uit Hoorn of Horn komt ? ( ik weet er zijn verschillende plaatsen in Nederland die zo heten ) en dat ze daar in een uitloopstal heeft gestaan, dit is zo'n 7 jaar geleden.
Die eigenaar van Hoorn/Horn zou Tjitske heten..

Ze is heeft erna 2 jaar in lelystad bij een familie gestaan. ( hier heb ik wel nog af en toe contact mee ).
Toen ik haar kocht stond ze op pensionstal De Hoeve in lelystad ( http://www.hcdehoeve.nl/ )

Ze heeft een klein wit stipje op haar hoofd, en linksachter wat wit in de kootholte. Verder heeft ze op haar rechterachterbeen een flink litteken, waarschijnlijk door prikkeldraad ?
Volgens de dierenarts is er een grote kans dat ze ooit haar heup gebroken gehad.
Geboortedatum is 3 mei 1993, zo staat ze ook ingeschreven op haar chip, ze staat ook op de naam Pompano ingeschreven.
Waarschijnlijk is ze een halve draver x arabier?

Het is een paard met een gouden karakter en gaat door je voor het vuur als ze je vertrouwt, is ook heel lief met kleine kinderen en honden.

Wie weet waar zij vandaan komt, of kent dit paardje?

Onder het zadel
Afbeelding

Op de wei
Afbeelding

M_aaike_

Re: [EG] Oude eigenaar gezocht zwarte e-pony Pompano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:52

twinducklin

Re: [EG] Oude eigenaar gezocht zwarte e-pony Pompano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 23:15

Ik heb haar een mail gestuurd in iedergeval.. Eens kijken wat er uit komt, heel toevallig klopt zelfs de straat..

Nog iemand?