[PG] Aline, omg. Amsterdam

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

[PG] Aline, omg. Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 13:30

Zal ik ook maar eens gaan informeren naar mijn vorige paardje...

We hebben vanwege een verhuizing in 2002 Aline verkocht naar een mevrouw in Amsterdam. Aline was een KWPN'er (geloof ik). Vader was een duitse schimmel die het behoorlijk goed deed in het springen, naam weet ik niet meer. Heb er ooit eens een poster van gezien. Mams was gewoon een onbekende Lachen

Aline was toen we haar verkochten 19 jaar, ze is uit 1983. Ze is 16 of 17 jaar van ons geweest, ben er mee opgegroeid en heb op haar leren rijden. Vos, 1m63, wit vlekje op d'r rechtervoorbeen, aparte bles, roze vlekje op d'r neus. Ze was moeilijk op gewicht te krijgen en houden, vooral 's winters zag je haar ribben redelijk zitten. Gek op springen. In de bak liep ze niet goed, ze heeft op d'r 9e voor de koets een peesklap gehad en op de één of andere manier was de bak te zwaar, terwijl ze met springen nergens last van had. Ze is richting Amsterdam gegaan, er zou een groot bos grenzen aan de stal en een herberg in de buurt. Ik meende dat de mevrouw in kwestie Jolanda Degener heet, maar pin me daar niet op vast. Helaas heb ik geen telefoonnummer of e-mailadres van haar.

Of Aline nog leeft weet ik niet. Ze is inmiddels 23 en gezien het kreupel lopen in de bak... Ik zou wel heel graag willen weten wat er met haar gebeurd is, of hoe het met haar gaat. Dus als je d'r kent, laat het me aub weten...

Nog even 3 fotootjes van Aline... Geen goede foto's helaas, het digitale tijdperk was nog niet zover... Helaas rekt Shutterfly ze zowiezo uit (vandaar het blokkerige), ik wil evt. wel proberen of ik ze op het eigenlijke formaat (klein) kan uploaden.

Afbeelding

Afbeelding

http://im1.shutterfly.com/procserv/47b6 ... 8UaN2zRq2E

Wie oh wie kent Aline...?