in mei zijn er bij mijn verzorpony's 2 volwassen merries verkocht. ik weet bijna niets van de plaatst waar ze heen zijn gegaan, behalve dat het misschien een kinderboerderij in noord holland is... hier een foto van ze + wat info:
Wardy:

Wardy is helemaal zwart, heeft mooie krullende manen[misschien een beetje bruinig door de zon] haar staat is heel snel vies. ze is best klein voor een shet. ze is al een beetje beleerd[je kan op haar zitten]
Sneeuwitje:

ze is helemaal wit, behalve aan haar rechterkant, daar heeft ze een zwart/grijze vlek. haar haar piekt[e] een beetje. ze is eerst een beetje schuw, maar als ze je wat beter kent, is ze een grote knuffel
ook zijn er in september 3 hengste veulens verkocht. aan een kinderboerderij in drenthe[volgens mij]
Julian:

hij is de oudste van de 3. waarschijnlijk ook de grootste. ook is hij waarschijnlijk de 'dapperste' van de 3. Julian was Julie[met wie ik verzorgpony's heb] haar poepie, ze kon gewoon bij hem gaan liggen bij het slapen.
Brian:

Hij is de middelste van de 3, en waarschijnlijk de kleinste. hij was altijd heel erg schuw, en komt niet snel naar je toe. behalve als ie je wat beter kent. eerst konden we amper bij hem komen, maar de laatste paar keer konden we ook bij hem liggen bij het slapen.
Manno:
[IMG]http://img170.imageshack.us/img170/9859/manno4fj4.jpg[/IMG}
hij is de jongste van de 3. hij lijkt het meest op julian. ik denk dat hij nu zo ongeveer even groot is als julian, of anders iets kleiner. Manno was mijn poepie, ik mocht bij hem liggen als ie lag te slapen. hij heeft een keer zijn hoofd op mijn schouder gelegd, en is echt letterlijk in slaap 'gevallen':P
Ze hebben alle 3 dezelfde vader, dus er is heel veel kans dat ze opelkaar lijken. Julian en Manno zijn denk ik het donkerst, die hadden ook een donkere moeder. Brian is het lichtst, die had dan ook een lichte moeder.
Ik hoop dat iemand mij wat informatie kan geven over waar deze 5 zijn. al heb je ze in een kinderboerderij gezien! wij[ik en julie] zouden ze graag nog voor 1 laatste keer willen zien!![ze zijn van de een op de andere dag verkocht en we hebben nooit afscheid kunnen nemen]
Groetjes Rian en Julie