De manegepony's en paarden zijn verkocht, en ik denk dat de oudere pony's al niet meer leven, maargoed.
Rakker - zwarte shetlander, beet
Polly - schimmel B pony, roze neus, wslk al overleden
Fleurtje - bruine B/C pony met zwarte manen/staart, zwarte hoeven en witte bles, roze neus. Dol op springen, maar ook op weigeren

Inka - bruine D/E pony met sterretje, zwarte manen/staart, misschien witte kroonrand ofzo
Ferino - zwarte B/C pony met bruinachtige beenjes, kort nekje, misschien klein wit sterretje.
White Lady - schimmelmerrie, D, met spikkels op de (dikke) kont, roze neus met spikkels, ruim van gang
Evertien - reusachtig voskleurig paard met mogelijk wit sterretje, moeilijk verzameld te rijden
Wanda - voskleurig stevig gebouwd paard, brede witte bles, vier witte pluizige sokken.
Sanita - zwartbruin paard, weinig aparte kenmerken. Ja, een forse hanglip. Beetje sloompjes, tenzij ze net geschoren was.
Mark - donkerbruin trekpaard-achtig paard, witte smalle bles, witte vlek onder de buik en 4 witte sokken. Dol op springen.
Nou, dat zijn er een hoop zonder echt specifieke kenmerken, ik heb ook niet van alle beestjes een foto. Maar ik denk toch dat als iemand de manege kent, dat je dan ook wel een beetje weet waar de rest heen is gegaan. Ik weet alleen dat ze allemaal zo 'in de buurt' verkocht zijn aan kennisen van de manege.