[PG] : Rocky (v.Bokkesprong Czardas) Vos, Ruin, Welsh K pony

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Quir

[PG] : Rocky (v.Bokkesprong Czardas) Vos, Ruin, Welsh K pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 15:21

Heej!

Ik ben opzoek naar mijn voormalige verzorgpony, Rocky.
Hij was verkocht nadat ik een ongeluk gehad heb (in 2003). Ik zat toen op hem toen een paard voor ons sloeg en mij raakte.
Toen ik uit het ziekenhuis kwam heb ik hem nog één keer gezien en daarna nooit meer.

Ik ben nu dus heel erg benieuwd waar hij is en hoe hij het nu doet. Ik kon met hem lezen en schrijven en heb met hem heel erg veel dingen mee gemaakt en mis Rocky dan ook veel.

Over Rocky:
Naam: Rocky
Kleur: Vos
Geslacht: Ruin
Stokmaat: ongeveer 1,46m.
Aftekeningen: Grote witte bles en vier witte benen.
Vader: Bokkesprong Czardas.
leeftijd: Ik schat dat hij nu ongeveer 15 jaar is.
Bijzonderheden: Hij kon op comando steigeren en was zeker niet de makkelijkste pony. Extreem makkelijk in de wijk, in de bak of het bos moeilijker.

Hij was verkocht naar een paardenhandelaar in Asten, waar hij toen heen gegaan is weet ik niet, alleen dat hij verkocht was naar een meisje in Asten. Ik ben heel benieuwd hoe hij het doet en als het kan zou ik hem graag nog een keer willen zien!

Ik zal kijken of ik nog ergens een foto van hem heb. Lachen

Denk je hem te kenne of waar hij is? PB me dan!

vivana

Re: [PG] : Rocky (v.Bokkesprong Czardas) Vos, Ruin, Welsh K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:34

Quir schreef:
Heej!

Ik ben opzoek naar mijn voormalige verzorgpony, Rocky.
Hij was verkocht nadat ik een ongeluk gehad heb (in 2003). Ik zat toen op hem toen een paard voor ons sloeg en mij raakte.
Toen ik uit het ziekenhuis kwam heb ik hem nog één keer gezien en daarna nooit meer.

Ik ben nu dus heel erg benieuwd waar hij is en hoe hij het nu doet. Ik kon met hem lezen en schrijven en heb met hem heel erg veel dingen mee gemaakt en mis Rocky dan ook veel.

Over Rocky:
Naam: Rocky
Kleur: Vos
Geslacht: Ruin
Stokmaat: ongeveer 1,46m.
Aftekeningen: Grote witte bles en vier witte benen.
Vader: Bokkesprong Czardas.
leeftijd: Ik schat dat hij nu ongeveer 15 jaar is.
Bijzonderheden: Hij kon op comando steigeren en was zeker niet de makkelijkste pony. Extreem makkelijk in de wijk, in de bak of het bos moeilijker.

Hij was verkocht naar een paardenhandelaar in Asten, waar hij toen heen gegaan is weet ik niet, alleen dat hij verkocht was naar een meisje in Asten. Ik ben heel benieuwd hoe hij het doet en als het kan zou ik hem graag nog een keer willen zien!

Ik zal kijken of ik nog ergens een foto van hem heb. Lachen

Denk je hem te kenne of waar hij is? PB me dan!

Hallow;
Had ik je niet verteld dat je gewoon Piet Martens daarover moest bellen??
Die weet dat vast nog wel.( ehu denk ik ) naja nooit geschoten is altijd mis toch.
Wie was de moeder van rocky weet je dat oon nog?? ( dan wordt t al gemakkelijker namelijk)

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 17:28

[quote="vivana]
Hallow;
Had ik je niet verteld dat je gewoon Piet Martens daarover moest bellen??
Die weet dat vast nog wel.( ehu denk ik ) naja nooit geschoten is altijd mis toch.
Wie was de moeder van rocky weet je dat oon nog?? ( dan wordt t al gemakkelijker namelijk)
[/quote]

Hij weet niet waar Rocky nu staat, was er al geweest, Rocky is ergens naar een handelaar in Asten gegaan en vanaf daar weet ik het niet meer..

Maar toch bedankt! Knipoog

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:59

hmm,maar de enige handelaar in Aste ( ommel) is Piet.......
Dan heb je in Liessel..Wim van Kessel
Dan heb je in helenaveen die "paarden slachter"
ook in Asten-heusden zit er eentje Jan van Tilburg ( maar deze 2 kopen alleen slechte paarden op of veulens).
Maare weet je niks van zijn moeder?? en als je zijn geboortedatum ook nog eens weet dan kun je t opvragen bij t welsh stamboek misschien weet je dan wel meer.( mits hij geen wedstrijden meer loopt)

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 20:15

vivana schreef:
ook in Asten-heusden zit er eentje Jan van Tilburg ( maar deze 2 kopen alleen slechte paarden op of veulens).
Maare weet je niks van zijn moeder?? en als je zijn geboortedatum ook nog eens weet dan kun je t opvragen bij t welsh stamboek misschien weet je dan wel meer.( mits hij geen wedstrijden meer loopt)

Ik kan kijken of ik achter zijn moeder en moeders vader en geboorte datum kan komen, kan dan inderdaad bij het Welsh meer opvragen. Knipoog
Had er zelf nog niet aangedacht! Bedankt!

Ik weet ook niet naar welke handelaar hij precies is gegaan? Alleen in Asten, of dat Asten zelf is of Asten-Heusden weet ik dus niet. Ik weet alleen wel zeker dat hij niet naar Piet gegaan is, ook omdat ik daar zelf ook geregeld nog kom.

Handelaar in Helenaveen "paarden slachter"?
Ik ken geen handelaar in Helenaveen, maar hoe komt hij bij die naam? als ik vragen mag? Knipoog

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 21:33

Quir schreef:
vivana schreef:

Ik kan kijken of ik achter zijn moeder en moeders vader en geboorte datum kan komen, kan dan inderdaad bij het Welsh meer opvragen. Knipoog
Had er zelf nog niet aangedacht! Bedankt!

Ik weet ook niet naar welke handelaar hij precies is gegaan? Alleen in Asten, of dat Asten zelf is of Asten-Heusden weet ik dus niet. Ik weet alleen wel zeker dat hij niet naar Piet gegaan is, ook omdat ik daar zelf ook geregeld nog kom.

Handelaar in Helenaveen "paarden slachter"?
Ik ken geen handelaar in Helenaveen, maar hoe komt hij bij die naam? als ik vragen mag? Knipoog

Moet ff denken ( die was boos op mij want die wilde afgelopen zomer mijn Sonja persé hebben voor de markt, Sonja was/is zeer dampig)
Volgens mij heete die ook Jan ,klein dik mannetje rijdt in een bordeaux rode mercedes.Oeps en volgens mij komt die uit Neerkant....

Wanneer ben je dan wel eens bij Piet?? Ben er nl elke dag omdat Fellow hier staat.
En Dejenne en ik zijn ongeveer 2 handen op 1 buik Knipoog Haha!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 21:41

Echt?

Haha van dejenne heb ik een hele tijd les gehad op manege de leensel!
Ook mijn vorige merrie Quinta, kent Dejenne erg goed. Knipoog

Ik ben er zelf vaak in het weekend, maar dan wel met twee pony's. Vaak rijden we daar heen en rusten daar wat, even bij kletsen met mensen en dan weer terug richting stal. Lachen

Hier trouwens twee foto's van Rocky zelf:
Afbeelding
Afbeelding

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 22:34

Aha ja op zaterdag ben ik er meestal tot 16.30 /17.00u en op zondag kom ik voormiddag met Naomi rijden en als we klaar zij ngaan we weer naar huis terug.
ja dan weet je ook dat dejenne sinds een aantal jaren in Ommel les geeft!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 16:10

Ja, klopt.

Toen de Leensel verkocht was is ze in Ommel les gaan geven, manege 't Ommeltje Haha!
Klasgenootje van mij rijd daar ook. Knipoog

Maar ik laat wel weten als we weer een keer langs komen met de pony's.

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:31

Quir schreef:
Ja, klopt.

Toen de Leensel verkocht was is ze in Ommel les gaan geven, manege 't Ommeltje Haha!
Klasgenootje van mij rijd daar ook. Knipoog

Maar ik laat wel weten als we weer een keer langs komen met de pony's.

oke dat is goed , dan hoor ik t wel en verder nog sucses met je zoektocht naar Rocky.