Wij zoeken Stippel! Stippel was een schimmel (later witte) pony van Manege de Prinsemolen in Rotterdam-Alexanderpolder. Hij is erg groot, stokmaat iniedergeval boven de 1.60, ik denk iets van 1.70 m zo ongeveer. Hij was best stevig, geen idee welk ras. Hij moest weg omdat hij voor de 2e x kreupel werd. Na de 1e x kreupel geweest te zijn, werd hij nog irritanter met rijden. Doorzitten zit héérlijk. In galop wou hij nooit naar de hoefslag, maar als hij er eenmaal op was dan galoppeerde hij best braaf aan. Hij is een tikje sloom. Ookal was hij groot, hij werd voor pony aangezien. Ik zoek hem omdat mijn vriendin erg veel verdriet ervan heeft (gehad) dat hij weg moest. Nu mag ze hem (eindelijk) kopen, maar de manege wil niet zeggen waar hij heen is. Ookal weten we maar waar hij is en of het goed gaat, zou het al fijn zijn. Hij schijnt eerst naar de dierenarts geweest te zijn, en toen naar een handelaar. Wij hopen zo graag iets van hem te horen! We vonden hem een erg leuk dier, en we hopen dat hij nog een goed leven krijgt! Hier komen 2 afbeeldingen + een link van een 3e foto.
In z'n stal.

Zielig kijken (Zo kan je wel z'n hoofd goed zien!)

^op z'n neus zitten nog wat vlekken die hij vroeger had.
Nog een link van een 3e foto: http://img456.imageshack.us/img456/6593/p2110966in1.jpg
Groeten Flinky.