[PG] SYMAR 7 jarige ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sjanien

[PG] SYMAR 7 jarige ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 18:24

Ik zoek mijn vorige paard SYMAR. Hij is een afstamming van KOSS. Hij is zeven jaar oud, heeft vier witte benen voor tot de knieen en achter tot de sprongewrichten. Een een bles. Hij is aan een handelaar in de buurt van de veluwe verkocht. Maar hij heeft hem al snel weer door verkocht. De eigenaar heeft ons 1 keer gebeld voor informatie maar we hebben helaas geen nummer van haar. En ik zou graag willen weten hoe het nu met SYMAR gaat. De fokker is W Bruil Vredenseweg in Winterswijk.

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 23:09

Weet helemaal niemand waar Symar nu is of heb je hem ooit gezien? Laat het aub even weten. Bedankt!

thebest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:51

Hoi, ik heb een paard dat symar heet ,en een afstammeling is van kos. en de fokker is Bruil uit Winterwijk.

sjanien

Re: [PG] SYMAR 7 jarige ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 22:40

Hier kan een slotje ik weet inmiddels waar Symar is.

Tanja

Re: [PG] SYMAR 7 jarige ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:03

Aangezien de Symar is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.