[PG] Tommy Tommy, 6-jarige Engels volbloedruin (Brielle?)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shayra

[PG] Tommy Tommy, 6-jarige Engels volbloedruin (Brielle?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 20:23

Beste paardjes liefhebbers

Ikke... Ook grote paardjes liefhebber ben heel erg op zoek naar een engels volbloed ruin genaamd Tommy Tommy.. Hij is dus een vos ruin van nu 6 of bijna 6 jaar oud.. Op zijn hoofd heeft ie een wit kolletje die in een streepje een beetje naar beneden toe loopt.. Hij heeft als het goed is en dit heb ik van horen zeggen, in Duitsland op de renbaan gelopen en op duindigt.. hij zou verkocht zijn naar mensen in veenendaal en vervolgens heeft hij in Brielle (vierpolders) een paar maanden van dit jaar 2006 gestaan waarop hij daarna is doorverkocht.. Frusty Maar waar is hij nu...?? Het is een best schrikachtige onzekere maar ontzettend lieve en aanhankelijke ruin.. Als hij vertrouwen heeft doet ie alles voor je en loopt de sterren van de hemel.. Als ie bang is en schrikt gaat hij zo hard mogelijk rennen maar zo ken ik hem niet.. Voor mij was ie altijd zeer braaf.. Wil graag weten of hij goed terecht is gekomen.. Mis hem heel erg.. Wie oh wie weet iets over Tommy Tommy... Met vriendelijke groet een verdrietige engels volbloed lover... Huilen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-10-06 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel.

_Eveline

Re: Engels volbloed ruin genaamd Tommy Tommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 16:37

Hallo,
Ik ken Tommy Tommy!
Tommy Tommy woont tegenwoordig in Oud-Gastel in Noord-Brabant. Hij heet nu Thomas en hij maakt het goed hier. hij is inmiddels ook gechipt De nieuwe eigenaar heeft er voor gezorgd dat hij weer gehoorzaam is en trailer mak
Ook kan hij nu goed bereden worden.Helaas kan hij hier niet blijven omdat we teveel paarden hebben, en tommy eigenlijk elke dag bereden moet worden. We zoeken een rijder die ervaring heeft en vooral veel tijd voor hem heeft. Als je belangstelling hebt kun je mij bellen en komen kijken
Tommy kost 5500 Euro eventueel met zadel

H Bouwman van den Berg
0165-311165

Shayra

Re: Engels volbloed ruin genaamd Tommy Tommy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 18:27

Hallo H bouwman van den Berg

Wat ben ik blij om wat van jullie te horen.. Wat ontzettend leuk om te horen dat hij goed terecht is gekomen.. Toen hij in vierpolders stond heb ik hem een tijdje verzorgdt en gereden.. Maar vanwege ruzie met de toenmalige eigenaren ben ik hem uit het oog verloren.. Tis zo n lief paardje ik was in 1 klap verliefd op hem geworden.. Toen hij verkocht werd heb ik geprobeert of ik niet iets kon regelen met zijn eigenaar daar maar dat wilde ze absoluut niet.. Helaas licht het niet in mijn macht om hem zo te kopen.. Was dat maar waar.. Daar kan ik alleen van dromen ben ik bang.. Maar het doet me zo goed te weten dat hij zo vooruit is gegaan en dat alles zo goed met hem gaat.. Te weten dat hij nog leeft... Je kan me niet blijer krijgen nu...!!!! hardstikke bedankt voor deze info en ik hoop echt dat ie verder ook goed terecht gaat komen.. Met hele vriendelijke groeten Irene en dikke kus aan Tommy...!!!!