Ze heeft ook een veulen gekregen voordat wij haar kochten was het veulen net een aantal weken weg denk ik. Want toen ze bij ons op stal was zocht ze veel contact met een ander veulen(die net bij moeder vandaan was) en het leek net ofdat ze haar moeder wilde spelen.
Graag zou ik willen weten waar ze vandaan komt omdat ze geen papieren(wel paspoort) heeft....En ik ben gewoon benieuwd naar haar verleden, want het beestje heeft zo'n fijn karakter. Ook zou ik willen weten waar haar veulen is gebleven. Wij willen haar later ook laten dekken, dus ik ben heel benieuwd wat er nu is uitgekomen. Het enige wat ik weet(dat ook niet zeker) is dat het veulen waarschijnlijk de bonte arabier als vader heeft gehad.

...Je kon er een zadel opleggen en keer een rondje draven en stappen, maar dat was het(ik vindt het ook vroeg hoor)...Zo heb ik het nooit gedaan...Maar we gaan er ook vanuit dat ze heel jong dus een veulen heeft gehad...K weet niet of het kwaad kan, maar ik vind het toch ook erg vroeg allemaal.....Tja handelaar he, zo krijg ik tenminste steeds meer het gevoel....