[PG] Barney Palomino pony zie foto

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

DebGizmo

[PG] Barney Palomino pony zie foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 14:27

Wie o wie kan mij helpen? Huilen

Ik ben al jaren op zoek naar mijn eerste pony Barney.
Ik zou heel graag willen weten hoe het met hem gaat!

Barney is een palomino pony.
Een ruin, hij zal nu ongeveer tussen de 7 en 10 jaar oud zijn. ( gok ik )
Barney heeft een bles die in een punt naar zijn neus toe loopt, maar een stuk boven de neus eindigd.
Links achter heeft hij een wit been ( tot ongeveer de knie )
In de zomer had Barney vaak heel veel appeltjes over zijn lichaam heen zitten.
Barney is ongeveer 1.40 meter groot ( schofthoogte )
Hij was altijd een hele lieve pony, netjes ingereden.

Ik ben echt heel erg blij met alle kleine beetjes informatie!
Ik ben Barney op een nare manier kwijt geraakt en zou super graag willen weten hoe hij het maakt!
Mocht ik in contact komen met de eigenaar, kan ik hem of haar uiteraard veel vertellen over zijn verleden ( is toch vaak leuk om te weten van je pony )

Sorry, de foto is erg onduidelijk, maar hopelijk duidelijk genoeg voor mensen die hem misschien kennen!
Afbeelding

moyra

Re: [PG] Barney Palomino pony zie foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:07

vraag het eens aan angela hij lijkt op een pony bij onze stal in de buurt, wie weet vind zei hem ook wel lijken. en dan kan ik altijd kijken of ik er een foto voor je van kan maken

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 13:01

moyra schreef:
vraag het eens aan angela hij lijkt op een pony bij onze stal in de buurt, wie weet vind zei hem ook wel lijken. en dan kan ik altijd kijken of ik er een foto voor je van kan maken

haai Danielle.
Ik zal het eens aan haar vragen, maar zij heeft voor mij de foto op mijnalbum.nl gezet, dus dan had zij hem al wel moeten herkennen denk ik. Een punt waar hij echt aan te herkennen is is zijn bles, die in een punt naar beneden loopt. Zodra de scanner van mijn zus weer beschikbaar is, zet ik ze gelijk op bokt!

Groetjes Deborah

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:18

het paardje staat een beetje van een afstand maar zal eens kijekn of ik zijn bles kan zien. hihi misschien had angela niet gelijk aan hem gedacht deed ik namelijk in eerste in standtie ook niet tot ik bedacht dat hij wel op de palimino leek vlak bij stal.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 10:49

moyra schreef:
het paardje staat een beetje van een afstand maar zal eens kijekn of ik zijn bles kan zien. hihi misschien had angela niet gelijk aan hem gedacht deed ik namelijk in eerste in standtie ook niet tot ik bedacht dat hij wel op de palimino leek vlak bij stal.

Haai, ja dat is echt een herkenningspunt van Bar. In ieder geval alvast heel erg bedankt als je gaat kijken OK dan! En nog sorry van die ene topic, dat was niet zo netjes van me.

Groetjes Deborah Pling