Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dblijham schreef:@ Charos, ik heb je toen zelf benaderd over haar, weet jij misschien nog waar die mensen woonden ?
@ mieamore, heel graag. Of kun jij mij vertellen hoe dat forum heet ?
@ zitake, zal gaan zoeken naar een foto maar die is dan van 3 jaar terug. Het is een schimmel, vos geboren. Ze zal ca. 1,44 hoog zijn en verder weet ik alleen dat ze er vorig jaar zomer mee naar een kamp zijn geweest waar ze overal aan meegedaan hebben ( een trainingskamp) zoals zwemmen, een keer de renbaan op, een crossparcours etc. Ze heeft toen een tijdje op marktplaats gestaan en later hebben ze besloten haar toch te houden. Ik heb geen idee meer waar het was, weet alleen nog dat het 680 kilometer van Winschoten verwijderd lag.
)Choicielover schreef:Hey iedereen!
Ik ben Céline, de eigenaar van Choice. Heel toevallig zak ik deze topic een paar dagen geleden staan! Ik heb ondertussen al contact opgenomen met Chantal. Bedankt voor jullie hulp trouwens allemaal!
@ Zitake: die kampen waren idd in de Gaverbeek.
Als iemand mij kan uitleggen hoe je foto's plaatst, kan ik dat ook evt. doen (maar ik snap van dit hele systeem de ballen)
Groetjes!
Choicie en Céline