[PG] Bloem/Amber, mooi vos welhsje!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nettieejj

[PG] Bloem/Amber, mooi vos welhsje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 16:44

Ik ben al heel lang opzoek naar mijn Droompony Bloem, ze heet nu denk ik amber. Het is een heel mooi vos welshje, ik denk nu rond de 13/14. Ik heb haar vorig jaar zomer nog gezien, het is een heel mooi maar welk gevoelig PERFECT dressuurpony'tje. Ze kan ook goed springen. Ze is verkocht vanaf ponycentrum de bento-ranch naar iemand in Maarheeze, zij hebben haar weer doorverkocht omdat het dochertje wou gaan westernrijden, en dat gata niet met een dressuurpony. Ik wil nu HEEL graag weten waar ze is, want ik mis haar echt HEEL ERG!! Voor fotoá zet je e-mail erbij, dan kan ik ze doormailen.

Groetjes Annette
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-09-06 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel.

Elliebelle

Re: [PG] Bloem/Amber, mooi vos welhsje!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 05:51

chantal.wiering@hotmail.com een kennis heeft vorig jaar ook een pony gekocht , genaamd Amber, ook een vos , maar die was drachtig toen ze hem kochten, maar als je misschien een foto wil sturen kan ik even kijken,

Mvg, Chantal

WednesdayHvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 16:30

twinkelthebest@hotmail.com,
Hoi! ik rijd momenteel een voswelshje, die van de zomer bij ons op stal is komen te staan. Brede bles, 4 witte voetjes, kan goed dressuren en springen (wel gevoelig). Ik vermoed dat ze inderdaad rond de 13/14 jaar is, de naam wisten we niet dus hebben we haar Jill genoemd..
mail me als je foto's wilt!

groetjes viola

WednesdayHvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 16:31

of stuur zelf foto's! Knipoog