Ik ben op zoek naar een paard wat ik zo'n 4 jaar geleden gereden heb. Zijn stamboomnaam is Odin, afstammeling van Faldo x Lector x Courville. Moedersnaam: Hestia. Gefokt door een oud echtpaar in Meppen, deze moesten hem vanwege hun leeftijd verkopen en hij heeft lange tijd bij iemand in Meppel gestaan.
In die periode heeft hij een half jaar bij Stal Ham te Veghel gestaan om verkocht te worden (ik meen in 2001 of 2002). Echter was hij niet zo'n makkelijke; hij hield niet van vreemde mensen en vertikte het dan om te draven. Stap, galop deed hij allemaal super, maar draven niet. Kende hij je eenmaal, deed hij álles voor. Hij was ook een zeer vriendelijke paard en áltijd vrolijk.
Meer gegevens Geboortedatum: 04-04-'96 Geslacht: ruin Kleur: Vos Schofthoogte: +- 1.60m
Levensnummer: 9601814 Ingeschreven in: reg. A Type: rp
Aftekeningen h ; bles, beide neusgaten indringend, vlek onderlip lv; witbeen achter oplopend la; - rv; - ra; witvoet binnen oplopend
Mocht je informatie hebben over Odin, of tips, dan hoor ik het graag!!
Als iemand tips heeft, hoor ik het ook heel graag. Ik heb al een keer contact opgenomen met het stamboek, echter heeft een nieuwe eigenaar zich nooit geregistreerd
Het is ongelooflijk hoezeer je een paard kan missen, maar ik ben inmiddels ten einde raad. Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Nog steeds op zoek. Elke tip, hoe onzinnig hij ook lijkt, is welkom!
Ik heb inmiddels wat meer informatie!! Odin bleek van Hendrik Jan Bouwman te zijn, op het moment dat ik hem reed. Hij is toen verkocht via Tonnie van Mispelaar. Odin sprong toentertijd Z.
Hopelijk is er nu iemand die hem herkent?
Laatst bijgewerkt door Tanja op 21-10-08 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd ivm te vroeg omhoog halen van het topic.