Ongeveer 7 jaar geleden had ik een verzorgpony genaamd Herre. Het was een hengstje van ong. tussen de 1.25-1.35m Hij had veel weg van een appaloosa. Zomers was hij bijna helemaal wit, en s winters vos met op zn konte witte vlekjes. Op zn hoofdje heeft ie een hele mooie bles, die doorloopt bij zn neusgaten. Zn aftekeningen weet ik zo uit mn hoofd niet meer zo goed, maar zal binnenkort even een foto plaatsen waarop dat duidelijk te zien is. Hij is geboren op 30april 1997, en is verkocht op 3 jarige leeftijd aan een handelaar in Kootstertille (Friesland). Daar heeft hij nog een aantal dagen gestaan en is daarna meteen verkocht op een markt. Waar hij toen beland is mocht ik nooit weten:( Toen hij verkocht werd was hij nog hengst, maar hij kan inmiddels al wel gecastreerd zijn. Hij is nu 9, zou dan april 2007 10 jaar worden. Het was altijd een erg ondeugende pony, kon wel eens bijten en liet hem in wei vaak niet pakken. Heb hem kort voordat ie weg ging licht aangereden, maar is niet vaker dan 3 keer op hem gezeten. Dus veel kende die nog niet. Kent iemand hem, of heeft iemand hem ergens gezien of weet iemand waar hij nu is? Ik wil het heel erg graag horen want ik mis hem heel erg!!!
Ik wil graag weten hoe het nu met hem gaat en of hij nog leeft!!! Dus elke tip is van harte welkom!!!!!