[PG] Sadaya, 2-jr vos shetmerrie (Boeve in Oldebroek)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Colandro

[PG] Sadaya, 2-jr vos shetmerrie (Boeve in Oldebroek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 15:52

Hallo,

Ik verzorg in Elburg een shetlander, die is een paar jaar geleden een keer gedekt. Veulentje uitgekomen mocht ik ook verzorgen! Een grote vos merrie Sadaya. Geboorte datum 30-05-2004
Op een gegeven moment zij de eigenaar dat er een paar shetlanders wegmoesten omdat het te veel werden! Er waren nog een paar meisjes die daar een shetlander verzorgde. oke wij rond de tafel om dat te bespreken enzo, hij zei jullie mogen zelf kiezen welke er verkocht worden dat ga ik niet bepalen! oke is goed een veulenhengstje van mij ging weg (had ik zelf voor gekozen) en nog een paar shetlanders. Sadaya zou NIET weggaan_!! Paar dagen later kwam ik daar aan om haar uit het weiland te halen is ze weg, zonder afscheid enz,, terwijl ik dacht dat ze gewoon nog lekker bij mij was!! Huilen (voor meer info zie mijn profiel)

De shetlander zijn verkocht naar een ene man Boeve in oldebroek! En nu rade jullie al dat ik hard opzoek ben naar Sadaya.

Als iemand ooit een shetlander bij Boeve in Oldebroek heeft gekocht laat het me dan weten_!! Please je zou me heel veel geluk mee doen_!! (als het sadaya is) als het een andere shetlander is zou ik het ook leuk vinden om te horen enzz.

Info over sadaya!
heb hellaas geen foto op deze pc_!! (kan altijd ff kijke of ik die op deze pc kan zette ofzo)
Ze is nu ong. 2 jaar. Vrij grote shetlander denk rond de 1 meter. Vos kleurig klein kolletje! haar ondertandjes staan verder naar voren dan haar boventandjes_!! Laat het me horen please!!

groetjes Amber
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-09-06 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel + schopberichten verwijderd.