[EG] Herbie kwpn vos 1.63 ruin

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Herbie90

[EG] Herbie kwpn vos 1.63 ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:49

Hoi,

Ik ben opzoek naar informatie over mijn paardje Herbie. Hij heeft een paspoort, maar hier staat heel weinig in. De vorige eigenaar zegt dat hij afstamt van Elan x Nieuwpoort.
Hij is inmiddels 17 jaar.
1.63
Vos
Ruin
Ik zou het zo leuk vinden om wat te weten te komen over zijn verleden. Misschien wat foto's van toen hij klein was.
Wie o wie kent hem. De eigenaar voor de vorige eigenaar kwam volgens mij uit Zwijndrecht. Hun dochter bracht hem uit op wedstrijden. Volgens mij tot in de M2.
Afbeelding
Afbeelding

Als iemand hem kent hoor ik het graag. Van dit paard geniet ik elke dag intens. Mijn hele kamer hangt vol met foto's van hem. Daarom zou ik het zo leuk vinden om ook foto's van hem als veulen te hebben.

Herbie90

Re: [EG] Herbie kwpn vos 1.63 ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 22:25

Is er helemaal niemand die weet wie hij is of waar hij vandaan komt? Huilen
Ben er nu achter dat hij door verschillende mensen gereden is bij de rijvereniging De kasteelruiters en de Develruiters. (noem liever geen namen) Maar hier kom ik ook niet verder.

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 12:53

Herbie90 schreef:
Is er helemaal niemand die weet wie hij is of waar hij vandaan komt? Huilen
Ben er nu achter dat hij door verschillende mensen gereden is bij de rijvereniging De kasteelruiters en de Develruiters. (noem liever geen namen) Maar hier kom ik ook niet verder.

hoi,

wat leuk dat ik Herbie VW zie staan ! Ik heb Herbie een jaar verzorgd toen van mijn 12e tot mijn 13e. Ik ben nu 24 maar dat is even geleden. De naam van de vorige eigenaresse weet ik ook. zij heeft Herbie lang gehad. Ze heeft er ook niet veel mee gedaan. Hij heeft jaren op een stal gestaan bij de familie Hoving. Doordat ze er weinig mee deed is hij ook ineens gaan luchtzuigen op den duur. Ik weet niet of hij dat nog doet ?

Maar wat wil jij weten over hem, ik heb Herbie heel lang gekend. Misschien kan ik wat vragen beantwoorden voor je.

Groetjes Monica

Herbie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 17:37

Dit vind ik echt leuk, iemand te spreken die Herbie gekend heeft. Vertel me alles maar, wil alles weten. Heb je nog foto's van hem van vroeger.
Luchtzuigen doet hij nog steeds, dit is ook niet meer af te leren. Hij krijgt wel lekker veel aandacht. Veel kuil de hele dag en in de zomer de hele dag in de wei. Hierdoor is het wel iets minder geworden, maar helemaal afleren zal hij nooit meer. Heb je nog contact met de vorige eigenaar, misschien heeft die nog foto's. Waar staat de VW eigenlijk voor achter zijn naam? Hoe was het rijden met hem toen?
Mail me maar. r.loef@tiscali.nl

Groetjes,
Rebecca