[PG] Ursula, bruine welsh cob merrie

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Soprano

[PG] Ursula, bruine welsh cob merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 20:21

Ik en mijn zus zoeken 1 van onze vroegere paarden en tevens de moeder van mijn zus haar paard.
Het gaat op Ursula van het Liezelhof. Ondertussen zal ze ongeveer 14 jaar zijn.
Vroeger was ze van onze mama. Toen Ursula 3 was hebben we ze laten dekken en daar kwam Zapa uit, een valk, hij moet ondertussen 9 jaar zijn en ook naar hem zijn we op zoek.Ongeveer 1 jaar later is ze terug gedekt waar Boy uit kwam , mijn zus haar paard.
Het laatste wat we van Ursula weten is dat ze naar een welshfokker in Londerzeel (België) is verkocht. Ze was bruin met een bles en had 3 witte hoeven+een deel van haar been. Haar linkervoorhoef was zwart. Ze had ook papieren maar we zijn zo dom geweest om nooit een kopie te nemen. We zijn naar haar opzoek omdat mijn zus graag zou weten welke opa's/oma's enz.. haar paard heeft en natuurlijk ook om te weten of ze nog leeft en dat alles goed met haar gaat.

Dit is ze met Zapa:
Afbeelding

Soprano

Re: [PG] Ursula, bruine welsh cob merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 21:28

Echt niemand dat iets weet Scheve mond

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:32

Ik zou zeggen, begin met zoeken vanaf de welshfokker in Belgie waar jullie haar naartoe hebben gebracht. Wellicht dat hij van hulp zou kunnen zijn?

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 22:35

Ik kom niet echt ver, ik kom altijd op deze site uit: http://www.arabesquewelshstud.centerall.com/index.php
En daar staat op: LIEZELHOF URSULA

v. Breukel's Rebel x Sunrise- _

sect. N.W.R. (part-bred):

Maar geen foto ofzo, ik heb een mailtje verstuurd maar tot nu toe nog geen reactie gehad even afwachten dus Lachen

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 09:44

Ze staat nog wel op de site dus, oner het kopje merries. Mag dus aannemen dat ze nog steeds in zijn bezit is? Bij contact vind je het telefoonnr, dus zou dat gewoon even bellen als ik jouw was, en er rechtstreeks naar vragen. Weet je gelijk je antwoord Knipoog