[PG] William, New Forrest ruin

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

[PG] William, New Forrest ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 17:47

Als pennymeisje Tong uitsteken was ik iedere vrije dag te vinden op manege de Van Horne Hoeve in Weert. Daar stond namelijk mijn grote vriend: William. William is/was een voskleurige New Forrest ruin van ongeveer 1.48. Hij had een witte bles en was destijds een jaar of 16,17. Ik heb veel meegemaakt met William. Dressuren en springen vond hij namelijk voor mietjes Pling Hij was meer van het boscrossen. Dit leidde er helaas wel toe dat ik op het gegeven moment de enige was die er nog wilde rijden ( andere mensen hadden liever een makkelijkere pony). De manege-eigenaar heeft daarom moeten besluiten om hem te verkopen, aangezien hij zijn brokken op deze manier als het ware niet meer terugverdiende. Ik heb toen, en dat vind ik nog steeds heel erg netjes, de eerste optie op de koop gekregen. De manege-eigenaar heeft mij zijn voornemen om William te verkopen kenbaar gemaakt nog voordat hij officieel te koop kwam te staan.

Jammer genoeg ging ik een enorm druk schooljaar in waardoor ik niet 100 % zeker wist of ik in staat zou zijn om William de aandacht en beweging te geven die hij verdiende. Daarom heb ik hem toen moeten laten gaan. Ik was er helaas niet bij toen hij wegging, dus ik heb geen idee met wie hij weg is gegaan. Dit alles vond plaats in 2000. De eerste tijd na de verkoop kreeg ik meteen enorme spijt en wilde ik hem eigenlijk al gaan zoeken, maar ik was bang dat dit te verwarrend voor mezelf zou zijn. Nu, zes jaar later, begin ik me toch steeds meer af te vragen hoe het hem is vergaan. De manege-eigenaar zegt niet meer te weten waar hij naartoe is verkocht. Verder heb ik een aantal handelaren in de buurt van Weert ( ik woon zelf inmiddels in Tilburg) aangeschreven en ben ik zelfs bij één of twee handelaren langs geweest, maar zij kennen geen pony die voldoet aan mijn beschrijving.

Ik weet dat de kans uitermate klein is dat ik hem ooit nog zal vinden, maar aangezien bokt.nl best heel groot is leek het mij de moeite waard om toch even een berichtje te plaatsen. Wie weet kent of kende iemand een pony die voldoet aan bovenstaande omschrijving. Bloos Ik zal vanavond of morgen even een foto plaatsen, maar dan moet ik eerst de scanner even fixen Haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-08-06 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Hoofdletters in tag.

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Re: [pg] New Forrest ruin William

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 11:35

Hier nog even het foto'tje. Sorry voor de slechte kwaliteit Clown

Afbeelding