Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

susie1981 schreef:Hoi Kirsten,
Wij zijn inderdaad die mensen die vorig jaar bij jullie op de manege zijn wezen kijken
Ik denk dat het goed gaat met Neurjef, en dat hij het nu beter heeft.
Maar ik had het wel leuk gevonden, als het meisje die hem nu heeft reageert zodat ik nog een beetje op de hoogte blijf van hem.
Ik wil je wel bedanken voor je reactie, vind ik echt super tof!!
En als je nog iets krijgt te horen over hem wil ik het graag weten.
Al vast bedankt

susie1981 schreef:Hey Kirsten,
Heb je toevallig nog meer foto's van Nourjef??

susie1981 schreef:Super
Heb je trouwens altijd met veel plezier op Nourjef gereden?
Vroeger was het een hele mooie maar ook moeilijke pony.
Ik zelf kon alles met hem doen, maar mijn vriendinnen niet
Het is een pony die ik nooit zal vergeten (klinkt direct zo ernstig maar is niet anders)
Ik weet nog goed toen die kwam, ik wil je het verhaal wel schrijven, maar weet niet of je het wil weten
Is wel een lang verhaal en als je het niet wil weten begin ik er ook maar niet aan
Groetjes

susie1981 schreef:Oke daar komt mijn verhaal, ik hoop dat het er allemaal foutloos op komt meestal als ik een heel verhaal tik gaan er vanzelf fouten ontstaan
Het begon allemaal met Beauty, mijn eerste pony.
Dit was een leuke zwarte (groene) C pony, maar hier werd ik jammer genoeg al snel te groot voor
Deze werd dus verkocht en ging ik met mijn vader opzoek naar een nieuwe pony
Toen kwam mijn vader Nourjef tegen een mooie (groene) arabier met zeer mooie en lange manen.
Mijn vader dacht direct ja dat is een leuke pony voor mijn dochter.
Ik had de pony nog niet gezien, maar mijn vader had hem wel direct gekocht
Maandag na het weekend zal Nourjef komen, maar zondag kregen we telefoon met de mededeling dat Nourjef in het prikkeldraad had gezeten met zijn been
Mij vader er ik er die zelfde dag nog naar toe om te kijken hoe het eruit zag, dit zag er allemaal niet zo heel mooi uit
Mij vader wilde de pony niet meer hebben, omdat het allemaal erg veel tijd en geld zou gaan kosten om dit weer voor elkaar te krijgen.
Dus wij weer naar huis, maar goed ik had Nourjef nu ook in het echt gezien en wilde hem hebben.
Mij vader weer contact opgenomen met die man en met het resultaat dat de prijs flink omlaag ging.
Vrijdags was ik vroeg weer van school en zou mijn vaders paard gaan rijden
Mijn moeder ging mee was wel een beetje vreemd want die ging nooit mee
Ik aan het poetsen, met mijn vader paard zegt mijn vader in eens " heb je al in die stal gekeken"
"nee, hoezo"
Dus ik keek in de stal en daar stond hij, mijn mooie eigen stoere arabier Nourjef.
Maar goed al met al heeft het nog 4 of 5 maand geduurd voordat ik met hem kon gaan rijden.
IVM zijn been.
Ja dat was wel een beetje het verhaal van Nourjef.
Maar Nourjef was niet echt een dressuurpony dus ik heb nooit iets met hem bereikt qua dressuur.
Wel heb ik op Nourjef leren zitten want het soms een draakje eerste klas![]()

.

susie1981 schreef:Ja dat klopt maar zoals hij gekomen is zo is hij ook weer gegaan.
Ook als een completen verrassing.
Ik had nooit afscheid genomen van Nourjef, daatom was ik ook opzoek naar hem gegaan.
Tot dus dat meisje van de manege reageerde
Waardoor ik dus vorig jaar afscheid van hem heb genomen.
Nadat Nourjef verkocht was, ben ik ook gestopt met rijden.
En vorig jaar heb ik weer mijn eigen paard Casmir gekregen en ben ik weer volle overgave begonnen met rijden.

susie1981 schreef:Ja dat was ook echt super, dat ik die pony had gekregen.
En afscheid heb ik vorig jaar genomen

susie1981 schreef:Dat was al met al 10 jaar geleden
Wat gaat de tijd weer snel