[PG] Mozart, ong. 12-jarige Westernhaflinger

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dixie
Berichten: 79
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Veghel

[PG] Mozart, ong. 12-jarige Westernhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 20:55

Ongeveer 8 jaar geleden hebben mijn vriend en ik een haflinger gered van de slacht. Omdat dit paardje niet gebruikt kon worden voor kinder lessen moest hij weg en stond op het punt om naar de slager te gaan. Mijn vriend en ik hebben hem toen voor slachtprijs gekocht. Hij stond toen bij Manege de Wildhoeven in Heeswijk Dinther (Noord Brabant) en zijn naam was toen Mozart. De manege werdt toen gerunt door twee homo's, Rob en Ruud. Achternamen weet ik niet meer.

Wij zijn hem toen western gaan rijden. In die tijd zijn we er ook achter gekomen dat hij een jaar of 4 was en niet veel ervaring had. Na een half jaar hebben wij Mozart verkocht aan iemand uit Heesh en stond hij bij Burgmeijer in Vorstenbosch. We weten dat hij ongeveer 2 of 3 jaar geleden weer is verkocht en hebben wij hem uit het oog verloren. Wie o wie weet waar hij is gebleven.

http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=SYPACI87

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-06 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's + tag en gegevens in titel.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Re: gezocht westernhaflinger genaamd Mozart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:52

ik denk dat je deze dan bedoelt ik ken er namelijk maar 1 en staat toevallig op Wn bij foto`s , hier is de link
viewtopic.php?f=130&t=637083&start=0

Afbeelding
kan toch alleen maar dezelfde zijn
ik hoop niet dat je het erg vind jody87 dat ik je foto even geleend heb voor dit topic Bloos je was offline op dat moment

dixie
Berichten: 79
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Veghel

Re: gezocht westernhaflinger genaamd Mozart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 10:41

Dit is hem inderdaad, ik heb ook al te horen gekregen dat hij weer verkocht is. Weet iemand waar hij is. In welke plaats hij staat, wie zijn baasje is en vooral het belangrijkste of hij het goed heeft. Bloos

jody87

Berichten: 994
Geregistreerd: 18-02-04

Re: gezocht westernhaflinger genaamd Mozart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 11:16

ja dat weet ik
en smax is goed hoor voor zoeits vind ik het nier erg

Anoniem

Re: gezocht westernhaflinger genaamd Mozart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 17:58

WN --> OV.