Ik ben al een tijdje bezig om erachter te komen wie de oude eigenaars/eigenaresses zijn van onderstaande pony's. Hier heb ik het nog niet geprobeerd dus nogmaals een poging in de hoop eens positief bericht te krijgen.
Dit is Eros. Een welshhengstje van ruim 2 jaar. Hij komt uit de buurt van Kampen. De paardenopvang heeft hem via een noodkreet op marktplaats van een buurmeisje van de vorige eigenaar want hij moest naar de slacht omdat hij maanogen had. Ik zou graag in contact komen met de vorige eigenaar omdat ik benieuwd ben naar o.a. zijn afstamming en zou graag willen weten wat zijn geboortedatum is.
En dit is Salerno. Een ruin. Een welshje denken wij al hebben we ook wel een dartmoor en hackney gehoord van verschillende mensen. Wij weten het niet zeker. Hij is ongeveer 8 à 9 jaar geschat. Hem heb ik via een meisje uit Winschoten (Groningen). Hij heeft een apart karakter en ik ben benieuwd aangezien hij een stukje van zijn oor mist en een litteken op zijn achterbeen en borst heeft wat hij wel allemaal niet heeft meegemaakt in zijn leventje.
Misschien niet goed te zien op de foto maar hij heeft een kolletje en een sneb. Indien je twijfelt er staan meer foto's op mijn profiel.
Komen ze iemand bekend voor????