hoi hoi ik hoop hiermee iets te vinden. een aantal jaar terug (nouja vele jaren terug) reed ik op de daalderhof in oirsbeek waar ik heb leren paardrijden. gezellige kantine gezellige manege alleen uiteindelijk werd er slecht les gegeven en toen de intructeur ons een half uur minimaal liet stappen en zelf in de kantine die boven de rijbakken was die zeker een aantal meter van ons verwijdert was is gaan koffie drinken brak er iets bij mij en de vriendinnen +vriend die samen met mij daar reden en zijn we opzoek gegaan naar een andere manege.
ik heb vele paarden daar gereden maar uitendelijk klikte het onwijs goed met een kleine witte pony (voor mij toen nog groot) die aan 1 oog blind was oorzaak ga ik nu niet ophalen. ze opzich was ze een kreng, kreeg ik zelfs te horen van de intructeur. ze stond altijd met de achterhand naar de staldeur en trapte dan, duwde je tegen de stalwand, beet enc. raar genoeg klikte het met mij en haar gelijk goed. ik kon echt de hele manege met dr doorlopen zonder hoofdstel of wat dan ook en ze liep me overal netjes achterna heeft nooit iets kwaads naar me gedaan. nooit slechte zin gehad. het was gewoon mijn zielsmaatje. ikzelf heb vroeger altijd gezegt zou ik weg gaan of zou zij verkocht worden dan zou ik dr kopen. mn moeder had helaas geen geld om dr gelijk over te kopen. toen ik een bezoekje kwam brengen aan mn lieveling (toen ik dr niet meer reed) was ze verkocht ze stond nog in dr stal en ben der ook gewoon heen gegaan nu staat ze er niet meer. dus zoek ik de eigenaar of vroegere eigenaar die dr gekocht had van de manege of zelfs iemand die haar erna gekocht heeft. ik weet niet of ze al dood is maar wil gewoon graag alles van dr weten omdat ik dr gewoon nooit uit mijn hooft krijg en me eigenlijk nog steeds schudig voel dat ik dr niet gekocht is dus ff op een rijtje:
- kleine witte pony
- blind aan 1 oog
- naam van manege Sneeuwwitje
- stond op Manege de Daalderhof in oirsbeek (zuid-limburg)
alle info is welkom
Laatst bijgewerkt door Sim op 07-08-06 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag gewijzigd.