Mijn pony is ongeveer een jaar geleden spooloos verdwenen. Ik zal proberen het hele verhaal even kort uiteen te zetten;
ik heb vorig jaar enige tijd in Weert gewoond bij 'vrienden'. Ik had daarom gedurende die periode mijn pony meegenomen vanuit Zoetermeer. Hij heeft daar gestaan op manege Laar op de Rietveldstraat in Laar (Weert). Door omstandigheden ben ik weer enige tijd terug gegaan naar Zoetermeer. Gedurende die periode zouden mijn vrienden voor mijn pony zorgen. Bij terugkomst bleek echter dat mijn pony spoorloos verdwenen was.
Ik kreeg toen het onwaarschijnlijke verhaal te horen dat hij was weggehaald tijdens een vakantie van deze vrienden uit het weiland. Ik twijfel of dit verhaal klopt. Het kan ook zijn dat ze hem gewoon achter mijn rug verkocht hebben. Deze zogenaamde vrienden zijn onvindbaar. Politie heeft tot nog toe niets opgeleverd en dit is eigenlijk mijn laatste optie. Wie o wie kan mij helpen. Vanwege het feit dat ik gedurende die periode in zoetermeer verbleef is het mij ook niet duidelijk wanneer hij precies verdwenen is/voor het laatst is gezien. Naar schatting augustus 2005.
Het gaat om een 3/4 arabier. Zijn volledige naam Prins Ashwin Abdullah. Hij is bruin met zwarte manen. Hij heeft een kolletje bijna tussen zijn ogen aan de linkerkant. Hij heeft tevens een witte sneb die uitloopt in een punt aan de rechterkant van zijn neus. Rechtsachter heeft hij een witte sok (zie foto's). Een ander herkenningspunt is een litteken aan de buitenkant van zijn linkerachterbeen.
Ashwin heeft verder soms last van kreupelheid aan de voorbenen. Hij is een superlieve pony en ik heb hem gekregen toen hij nog een jaarling was.
Ik wil graag weten waar hij is en hoe het met hem gaat. De mensen bij wie het paard stond zijn; ......
Indien iemand iets weet over deze pony, laat het me a.u.b. weten. Ik mis hem heel erg.
Alvast heel erg bedankt.
Natascha Kruyt.
ps: stuur voor mijn telefoonnummer een pbtje..

ben wel benieuwd.. paard komt me erg bekend voor!
zal even opletten