Chico staat bij het knhs als KNF e-pony, van 156,5, met diernummer 524639.
Hij stond dus bij de nieuwe eigenaar nog steeds op naam van de oude eigenaar bij het knhs.
Chico heeft met de familie westerhuis op ponyclub de velkemeen gestaan ( misschien kent iemand hem daar van? ) op ongeveer 2 jarige leeftijd tot een jaar of 7 ( toen werd hij verkocht ).
Chico is dressuurmatig beleerd en western door Michael Lobri ( misschien kent iemand hem daar van? ).
Chico is in februari 1994 geruind in kliniek Bockhorst in toen nog Empe ( ook is het mogelijk dat iemand hem daar van kent ) hij heeft daar een week gestaan.
Chico is geboren in Amersfoort. Er is een video gemaakt van de dekking van chico zijn moeder.
De nieuwe eigenaresse heeft nog wel eens gebeld naar de fam. Westerhuis om te vragen of hun de band hadden.
De nieuwe eigenaresse wilde Chico toen heel graag hebben.
Ik denk dat ze hem een jaar heeft gehad, en uiteindelijk weer doorverkocht.
Chico is een vos met een lange smalle bles, linksvoor en achter een witbeen en rechtsvoor en achter een sok.
Hij is dieprood van kleur, en typerend is dat hij elke zomer blonde plukken door zijn manen krijgt.
Foto's staan in mijn profiel en kan ik doormailen.
Ik kan me niet voorstellen dat na zolang zoeken van mijn kant, niemand ooit van Chico gehoord heeft of hem ooit gezien heeft.
Er zijn al zoveel feiten bekend en bokt is zo groot dat er vast wel iemand iets weet.
Ik hoop dat er iemand reageert, om mij te helpen met het laatste ontbrekende stukje.
Groetjes Pharlap.
Foto van Chico in zijn jong jaren met D.Westerhuis, op ponyclub de velkemeen.