[EG] KWPN vos ruin 'Lovegame', zoon van Triton

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

[EG] KWPN vos ruin 'Lovegame', zoon van Triton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 15:10

Voor mensen in Engeland ben ik op zoek naar informatie over de ruin die zij via een handelaar gekocht hebben.
Via het chipnummer dat ze mij gegeven hebben ben ik er achter gekomen dat het om KWPN-ruin LOVEGAME gaat, zoon van TRITON. Het is een voskleurig paard en hij is geboren in 1993.
KWPN kan echter geen persoonsgegevens uitgeven, dus hoop ik dat hier iemand mij meer informatie over dit paard kan geven, zoals fokker, oude eigenaar enz.

Dit paard is verhandeld naar Engeland en terecht gekomen bij een handelaar die als zeer onbetrouwbaar te boek staat. Deze man is al meerdere keren veroordeeld voor fraude met paspoorten en papieren van paarden en hij koopt vaak paarden op in Nederland die eigenlijk voor de slacht bestemd waren.

Amy77

Re: [EG] KWPN vos ruin 'Lovegame', zoon van Triton

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 14:34

Hai Francis, is het ms smogelijk een foto te plaatsen van hem?
Vind het vreemd dat KWPN geen gegevens kan uitgeven. IS dit omdat die niet vermeld staan in hun systeem? Dan zou er nl bij het uitgeven van de eerste papieren de naam vd fokker al die tijd er nog opstaan..Wat je wel zou kunnen doen is jouw gegevens doorgeven aan het stamboek,met de vraag het stamboek jouw gegevens weer willen doorgeven aan de eigenaren op papier of aan de fokker oid. Wie weet wil dat helpen omdat contact te krijgen? Stel dat het om een gestolen KWPNer gaat, dan wordt dat meestal wel gemeld bij het stamboek en dan gaat er een belletje rinkelen in hun systeem ook als er gebeld wordt met dat chipnummer..maarja, zijn het valse papieren geweest en gaat het hier wel om de pony?
Gut zie dat ik wat verwarrend klets, hopelijk snap je wat ik bedoel,haha.
BTW, nooit meer wat vernomen over Fly, gaat dat goed?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 14:48

Ja, vorige keer met dat andere engelse paardje waren ze mededeelzamer (toen had ik een aardige knul aan de telefoon, nu een zure b**ch denk ik). Ze kunnen/mogen geen persoonsgegevens uitgeven... schriftelijk aanvragen kan ik nog wel ff doen ja.. misschien dat dat wel werkt.

Met Fly gaat het heel goed... m'n opvolgberichtjes niet gelezen? Kijk dan maar even in mn profiel, daar staan de links naar de topics.
Ze staat nu bij Linda Polak, is lesmerrie en doet het goed daar. Wordt zelfs voor demo's gebruikt en waarschijnlijk gaat Linda nog wel weer een veulen bij haar fokken (maar dan op verantwoorde manier natuurlijk).

nikitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 17:48

ik ben de fokker van lovegame..
het is een triton symphony kristal doruto de moeder is zaranijke daar van de moeder toranijke.
ik heb hem gehad tot hij 7 of 8 was. zelf weet ik niet meer zo goed aan wie hij toen verkocht is.
ik heb hem door toen nog een hele jonge john tijssen laten rijden.
verder weet ik het niet meer
mijn broer heeft nog ooit een brief gekregen van iemand die blijkbaaar heel blij met hem was.
maar ik heb die brief zelf nooit gezien

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 18:31

Oeh, heel oud topic. Dank je voor je reactie Nikitou, maar ik heb al heel lang geen contact meer met degene die me gevraagd had of ik meer kon achterhalen. Dit is eigenlijk gekomen omdat ik voor haar achter de ware identiteit van haar paard gekomen ben wat door die zelfde foute handelaar met valse papieren was doorverkocht. Dit paard bleek hier van een bekende menner geweest te zijn en eigenlijk door de verzekering opgekocht was voor de slacht. Dit paard bleek dus toch in 't 'grijze' circuit beland te zijn.
Omdat ik daar succesvol mee was kreeg zij weer via via het verzoek of ik dat ook voor hun paard, Lovegame dus, kon doen.
Helaas heb ik daar geen reacties op gehad - tot vandaag dus ;) maar inmiddels heb ik de gegevens van die mensen niet meer.
Toch bedankt en dan weet je dus dat hij nu in Engeland is, waarschijnlijk in't noorden want de eigenaar van dat andere paard woonde in Schotland.
Mocht jij nu graag meer willen weten over hem dan kan ik proberen of ik nog ergens gegevens terug kan vinden.

nikitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 00:30

hoi ik zou inderdaad wel heel graag willen weten hoe het met hem is.
hij was van mijn merrie zaranijke een paardje wat ik heel lang heb gehad en van mijn eerst verdiende geld kocht
ben je zon speurneus?
zou mooi zijn als ik die mensen zou kunnen spreken

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 01:00

Ik zal m'n best doen. Net met heel veel zoeken een mailadres gevonden, ik hoop dat 't nog 'werkt' en dan is't afwachten of zij nog info van die mensen heeft. Ik laat 't je weten als ik antwoord krijg.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 14:31

Gelukt! :D Mail adres bleek nog te werken en ik heb al antwoord ook! Zij heeft de mensen die Lovegame nu hebben ook al gesproken of gemailt en ze zijn helemaal 'thrilled' dat ze meer info over hem kunnen krijgen. Zit nu op m'n werk maar neem vanavond even per PB contact met je op.

nikitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 01:10

ik heb een mail gestuurd maar ik weet niet of het gelukt is want ik heb nog geen antwoord of mijn vriend heeft het antwoord voor spam aangezien.
als ik op de link druk hier op bokt lukt het mij so wie so niet.
ik heb het email adres letterlijk ingetoetst. wat zou ik fout kunnen hebben gedaan...
heel jammer namelijk ik ben van binnen helemaal blij dat ik weer een teken van leven van een vriend uit het verleden heb.
ik zal het zo nog eens proberen

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 03:21

PB mij je mailadres maar even, dan mail ik je de info rechtstreeks.