Ik ben op zoek naar de 12/13 jarige ruin Marengo, vader Cambridge Cole, vader moeder Legaat (denk ik).
Ik heb hem vanaf zijn 1,5 jaar tot en met 2,5 of 3 jaar verzorgd. Hij stond in Stompwijk en was van Leo van Rijn. Ik verzorgde hem en zou hem overkopen. Het paard ging in het westland in opleiding om voor de kar te gaan en dat ging niet lekker en is toen daarvandaan doorverkocht naar iemand die hem voor de kar wilde gebruiken. Dit was in het begin van 1997 ongeveer. Hij is toen naar het oosten van het land gegaan geloof ik.
Ik denk dat hij ongeveer 1,67 m is geworden. Ik kende hem dus toen hij ongeveer 2 a 3 was, zou hem kopen van Leo van Rijn toen het tuigklaar maken niet echt lekker ging. Heeft een rechteroog waarbij het onderste lid een beetje beschadigd is geweest. Heeft een klein kolletje, is bruin met zwarte manen en zwarte staart. Kon hem halverwege 1997 nadat ik mijn eigen paard gekocht had, evt terugkopen maar dat was toen te laat omdat ik mijn eigen paard al had. Ben erg benieuwd of iemand hem kent of heeft. Hij heeft 1 of 2 witte voetjes maar dat zou ik na moeten kijken. Was tijdens opleiding voor de kar als DE DOOD voor de broek achter hem. Heeft een ruitje ingeschopt met zijn rechterachterbeen en dat is indertijd door Meursing ter plaatse gehecht. Hij had een wikkelhaak op zijn onderbeen/kogel.
Laatst bijgewerkt door fargo op 18-07-06 11:29, in het totaal 2 keer bewerkt