[EG] Mitchel, bruine KWPN-ruin (Raalte)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

RyantJ

[EG] Mitchel, bruine KWPN-ruin (Raalte)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 18:37

hooii..

ik heb sinds 3 jaar een Paard en zijn naam is Mitchel..
ik ben op zoek naar iemand die informatie over hem heeft.
Ik heb wel een adres van de oude eigenaar uit zijn Paspoort maar ik krijg hier geen reactie op dus daarom dat ik het op bokt zet..

kenmerken Mitchel:
* kwpn'er
* bruin met zwarte manen
* geen aftekeningen ( alleen littekens van een verkeerd zadel)
* 11 jaar nu
* 1.66 schofthoogte
* is heel bang geweest voor zwepen
* kon ook niet aan zijn hoofd komen
* komt uit RAALTE

foto's:

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto=RGPCP4AC

Ik heb hem via mijn staleigenaar gekocht.. dus daarom dat ik niet weet wie hem verkocht heeft.
Mitchel staat nu op Hippisch Centrum Simonshaven ..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-07-06 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel, plus max 2 foto's.

Nicky74

Re: [EG] Mitchel, bruine KWPN-ruin (Raalte)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 10:40

weet het niet zeker maar volgens mij komt ie van stal 't reelaer uit raalte. kan je daar eens heen bellen om te kijken of het inderdaad zo is.
www.reelaer.nl

Nicky74

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 10:49

weet het niet zeker maar volgens mij komt ie van stal 't reelaer uit raalte. kan je daar eens heen bellen om te kijken of het inderdaad zo is.
www.reelaer.nl

ingrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 12:25

Nicky74 schreef:
www.reelaer.nl

Ik dacht inderdaad ook meteen aan het Reelaer, als ik jou was TS, zou ik daar gewoon even heen bellen. Als het dezelfde Mitchel is kennen ze hem daar zeker weten nog. De Mitchel die ze daar hadden was ontzettend Snel! en hij was destijds hengst, ik geloof dat ze ook nog een aantal nakomelingen van hem op stal hebben staan.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:57

Ik weet wel zeker dat dit de Mitchel is van stal 't Reelaer. Ik ben gisteren terug van trektocht daar, en heb op zijn zoontje gereden. Ze hebben daar 3 'veulens' van hem staan: Maroc, indy en ik dacht Samson. Ik zou zeker even naar ze bellen, ik weet 100% zeker dat ze van alles over hem kunnen vertellen.

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 14:42

Super Super Super bedankt allemaal !!!
ga meteen bellen Haha! Haha! Haha!

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 15:05

Inderdaad ik heb op de site gekeken en de informatie die bij de nakomelingen staan komen mooi overeen met m;n mitchel! Haha!
ben echt blij dat ik eindelij informatie heb gevonden .. en hopelijk zo nog meer !! Haha!

dankjulliewel!

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:51

heb je al waat meer kunnen vinden over Mitchel?

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 15:28

ja zeker!
ik heb nu contact met de fokker van Mitchel, en die heeft mee een heleboel kunnen vertellen! Ook heb ik foto's gekregen van Mitchel als 3 en 4 jarige! Wat erg leuk was om een keer te zien Haha! ..
Ik weet bijvoorbeeld nu dat hij 6 nakomelingen heeft en dat hij van alles al heeft gedaan; dressuur, springen, begeleiden, racen , spelen, enz.Lachen , maar ook dat hij niet sterk in dressuur is geweest en de vorige eigenaren er B mee hebben gereden.(t zelfde wat ik nu ook rij:))Ze hebben me ook verteld wie allemaal de eigenaren zijn geweest van Mitchel voor mijn tijd.
En met heel veel wat ze heeft verteld komt mooi overeen met Mitchel nu nog..
En ik hoop nog meer antwoorden te krijgen, maar dat gaat zeker lukken! Haha!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 15:50

Dat is wel onwijs leuk dat je contact met die mensen hebt! Hebben niet veel mensen, ik zou er echt blij mee zijn Lachen

Zijn zoontje is in ieder geval een gigantisch lekker ding (tis een niet zo'n grote pony, maar heeft wel een echte kwpn-hals Knipoog ), en onwijs snel!
Indy, een dochter van hem, is kruising kwpn X haflinger, ontzettend leuk paardje om te zien, heel lief ook!
En Samson (dacht ik) lijkt het meest op een kwpner, echt een schat van een paard Haha!
Dat je het even weet hihi Clown

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 15:47

Ik ben der ook heel erg blij mee !! *LOL*

En leuk om te horen dat Mitchels nakomelingen zo leuk zijn! haha.. Ik heb van haar zelf gehoord dat zij ook nog een nakomeling van hem heeft, Paola of zoiets, en die lijkt nog 't meest op Mitchel!
Maar ik vond zijn zoontje ook wel klein inderdaad Tong uitsteken , maar wel een leuk beessiee!..

Rijd jij daar ook op stal? Omdat je weet wie t allemaal zijn:)?

steffie_27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 16:49

heaj alles okj:+ waar staat die pony precies in raalte? want
wolgenmij staat die pony schuitegenover myn tante:P kussjees

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 18:27

Jaaa Paola! Die 'ken' ik ook wel, favoriet op stal onder de wat ouderen Knipoog
Dat is een paardje waar ook alles mee gedaan kan worden, dressuur kan ze goed, springen kan ze goed, crossparcoursje kan ze goed, racen kan ze goed..

Ik weet niet of je Marocs mama hebt gezien? Dat is Marrie, een onwijs klein opdondertje. Ik vraag me nog steeds af hoe ze een kwpnner daarop hebben gekregen Knipoog Hier een foto van d'r klik. Als je goed naar de hand kijkt, en je dan bedenkt waar het hoofd van die persoon heeft gezeten, kun je je voorstellen dat het écht een klein paardje is. Vandaar dat Maroc ook zo klein is.
Maar hij loopt ze er allemaal uit hoor, Marocje is de snelste pony op stal Lachen

Nee, ik rijd er niet, maar ben er wel op trektocht geweest. Ook zeker een aanrader trouwens, voor als je ooit nog van plan bent op 'ponykamp' te gaan Lachen

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 19:11

Rolleyes Zo, dat is zeker een kleine pony! Nee ik zou 't ook niet weten hoe ze daar een kwpn'er op hebben kunnen zetten Tong uitsteken , Maar okee nu weet ik dus wel waarom die pony zo klein is Tong uitsteken .
Wat ik wel grappig vind is bijna wel elke nakomeling van Mitchel zo snel zijn, echt een typisch iets Mitchel:)..haha!

Nou als ik nog een keer zoiets wil gaan doen, zal ik eerst aan Stal reelaer denken Knipoog .. haha!

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 19:12

@ steffie_27 : Mitchel staat niet meer in Raalte , maar hij komt uit Raalte en staat momenteel op HippischCentrum Simonshaven in Simonshaven. Dus ik denk dat je een ander paard bedoeld Tong uitsteken..

Bramblerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:21

Ik hoorde van de eigenaresse van t reelaer over je zoektocht naar de geschiedenis van Mitchell. Ik ben de trotse eigenaar van 1 van zijn nakomelingen: Verona, ook een snelle! Ik heb vroeger ook op Mitchell gereden toen hij nog van jeroen was en op t reelaer stond. Gaaf dier. Jeroen noemt Mitchell nog steeds zijn allergaafste paard! Hij zal het leuk vinden wat meer te horen denk ik. Je kunt me pb-en. Michell heeft inderdaad 6 nakomelingen:
1e lading geboren in 1997: Paola (merrie, privépaard van eigenaresse), Samson (ruin x Haflinger) en Noet (ruin, helaas ingeslapen, was niet van de stal).
2e lading, geboren in 1998: Indy (ruin x Haflinger), Maroc (ruin van Marrie) en Verona (merrie, van Milano). Allemaal erg leuke, veelzijdige en sterke paarden en ja ze hebben flinke snelheid!

Ik kan me nog herinneren dat Mitchell 'bang' was voor witte bloemetjes. Het is een ongelooflijk slim paard, hij was bijv. heel erg goed in het douanespel in het bos, hij traceerde de kinderen en je kon zo al het geld innen, haha!

Ik hoop dat het goed gaat met jullie!!! Oja, mijn meissie lijkt 2 druppels water op haar moeder!

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 18:27

leuk om dit allemaal te horen he!
ik heb je een pm gestuurd Lachen

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:35

Wat leuk om eens foto's van Mitchel te zien! Ik heb ook op het Reelaer gereden en dus ook op Indy en Samson Lachen Zijn naam kwam iig vaak genoeg in de boekjes voor!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:15

Wat leuk zeg, ik heb vorig jaar ook al die paarden gezien, ze lijken er vreselijk op Haha!

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 14:21

Ohw echt!! wat leuk om wat van jullie te horen!
dat je z;n naam nog steeds daar tegekomt joh, is alweer een tijdje geleden dat hij daar heeft gestaan hoor Tong uitsteken ..!
Als jullie verder nog iets weten, te vertellen hebben of iets willen weten ik hoor t graag Haha! !

future_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:09

keej dan!!!!!!!!!!!

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 19:50

Wat grappig om Mitchel hier tegen te komen Knipoog
Ik hoorde een tijdje terug al van de eigenaresse dat je contact met haar had opgenomen en dat je haar had gevonden via bokt Knipoog.
Ik werk een soort van op 't Reelaer. Alleen ik ben na zijn tijd gekomen Knipoog. Dus Mitchel zelf ken ik alleen maar van alle verhalen Lachen. Maar de nakomelingen ken ik zeker wel Lachen.
Hoe gaat het verder met Mitchel? Je rijd dus B-dresuur, spring je ook? Ik ben erg benieuwd!!

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 13:55

wat leuk! en hoe zijn ze nakomelingen? net zo snel Bloos .. Maruhm ja rijd nu B-dressuur met hem en maak af en toe ook een sprongtje! .. trouwens je hebt een pb!