[PG] Felix, 13-jarige merensenruin (v. het Lamoen in Elsen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

[PG] Felix, 13-jarige merensenruin (v. het Lamoen in Elsen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 18:14

Ik zoek felix, het is een merensenruin en waarschijnlijk nu rond de 13 jaar oud. Hij liep altijd in de telgang en ik zoek hem al heel lang...

Hij heeft op het lamoen in notter gelopen. Dat is een manege. Hij is met een groep van 5 merensen in 1 klap verkocht aan de handelaar.Dit was in 2005 ong maart/april

Foto's staan in mijn profiel..

Ik moet hem echt vinden, ik mis hem heel erg. Hij was mijn soulmate en ik moet weten hoe het met hem gaat
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-06-06 19:25, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel. // Juiste plaatsnaam in titel.

inkepink

Berichten: 3164
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: randje van twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:34

waarom neem je geen contact op met het merensstamboekkantoor? Als het goed is worden alle merens oo naam gezet van de eigenaar.
En heb je al eens contact gehad met de handelaar? Ik ken hem en weet dat het een hele aardige oudere man is.

Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 18:43

inkepink schreef:
waarom neem je geen contact op met het merensstamboekkantoor? Als het goed is worden alle merens oo naam gezet van de eigenaar.
En heb je al eens contact gehad met de handelaar? Ik ken hem en weet dat het een hele aardige oudere man is.


Ik ken hem niet en ik krijg ook geen gegevens van hem..weet ook niet welke het is

Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 13:24

Sorry mensen .. Ik heb me vergist het lamoen ligt in Elsen..Dat is tussen rijssen en markelo in. In de provincie overijssel

inkepink

Berichten: 3164
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: randje van twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 22:54

Ik ken hem niet en ik krijg ook geen gegevens van hem..weet ook niet welke het is[/quote]


goh... ik dacht dat iedereen wel zo'n beetje wist dat ze verhandeld zijn via ten brinke en zijn compagnon?

Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 22:55

inkepink schreef:
Ik ken hem niet en ik krijg ook geen gegevens van hem..weet ook niet welke het is



goh... ik dacht dat iedereen wel zo'n beetje wist dat ze verhandeld zijn via ten brinke en zijn compagnon?
[/quote]

Nee wist ik niet !