Een aantal weken geleden was ik zoals gewoonlijk even bij mijn verzorg shetten. Toen zei die man al van ja dr moet er 1 weg. (moeders jaarling of veulen) Maar Doortje(moeders) wilde hij niet weg.. Dus toen zei ik tegen hem dat Sarena(jaarling) ook niet weg mocht van mij. Omdat ik al zoveel met haar kan en heb bereikt. En omdat ze echt al een beetje van mij was. Die man had ook al gezegd dat er in het begin een koper was voor Sarena. Maar hij had haar niet verkocht omdat ik dat niet wilde.
Nu kom ik gister langsfietsen (moet er langs als ik naar mn stage ga) en ik zie alleen Doortje en het veulentje staan. Dit vond ik al raar want ze stonden altijd met zn drieën. Nou opzich kon het wel want ze staat heel soms ergens anders te eten(Sarena)
Maar goed ik vandaag wat eerder klaar met mn stage en ik dacht toch maar even kijken. Zie ik in de wei Doortje +veulen staan.. Mijn maag kromp al samen want dit leek niet goed. Weer niet met zn drieën.
Ik de wei in overal kijken in de schuilstal in de gewone stal overal gekeken maar geen Sarena.
Ik wilde eigenlijk op Bokt vragen of iemand haar heeft gezien of zelfs gekocht. (ik weet zeker dat ze verkocht is)
Dus hierbij plaats ik wat foto's. Ik hoop echt dat er een goeie reactie komt want ik wil haar zo graag terug.. Het was mijn bedoeling om haar zelf te kopen en de eigenaar heeft ook helemaal niet verteld dat ze verkocht werd..
Hier dan de foto's..
Mijn schatje..

Mis je heel erg boefje..

Ze is waarschijnlijk met dit rode halstertje verkocht.. Ook die zou ik graag terug willen want daar zitten waardevolle herinneringen aan..
http://img396.imageshack.us/img396/373/photo00289ze.jpg
ik was altijd zo gek op haar rechtopstaande krullenbosje.. Moet ik die nu voor altijd missen??
http://img485.imageshack.us/img485/8238 ... 0715xy.jpg
Ik zou degene die haar kent of heeft gezien/gekocht echt dankbaar zijn als diegene reageert.. Oke misschien kan ik haar niet terug kopen maar als ik haar even kan zien is het ook goed dan weet ik dat ze nog leeft.. Ik heb namelijk ook geen afscheid kunnen nemen..
Reageren mag ook via pb als je annoniem wil blijven..