- Lexington
- KWPN
- geboren juni 1993 = momenteel 13 jaar
- Bruin zonder aftekeningen
- Ruin
- Ongeveer 1.67
- Flemmingh x Telstar
Info
De eigenaren van Ruitersportzaak Het Gareel in Schijndel hebben mijn paard begin september 2005 gekocht.
Zij zijn zelf aan de slag gegaan en na 5 weken was het paard naar hun zeggen niet meer braaf (nerveus, kijkerig, staken, steigeren,bokken, gericht slaan etc????) en voldeed niet meer aan hun eisen.
Ze eisten dat ik hem terugnam. Helaas is dit uitgedraaid op een rechtzaak, 15 december jl. Ik heb de rechtzaak gewonnen.
Helaas om persoonlijke redenen kon ik het paard echter niet terug kopen. In de rechtzaak dreigde de kopers met het slachthuis, maar waarschijnlijk is hij in de handel terechtkomen.
Nu wil ik weten of hij goed terecht is gekomen en hoe het met hem gaat.
Ik zelf heb er altijd een fijn paard aan gehad (8 jaar heb ik hem in mijn bezit gehad), M geklasseerd , Z niveau afgericht, braaf, makkelijk in de omgang en fijn te rijden in de bossen, buiten-en binnenbak, springwei en op wedstrijden.
Het is wel een echte stoere bink qua gedrag en om te zien, maar wel een watje af en toe, maar met een klein hartje.... maar hier moet je dus wel doorheen kunnen prikken!
Als je zijn vertrouwen hebt, doet hij alles voor je!
Weet iemand waar hij is en hoe het met hem gaat?
- meer foto's in mijn profiel.