[PG] Lexington, 13-jarige bruine ruin, Flemmingh x Telstar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

[PG] Lexington, 13-jarige bruine ruin, Flemmingh x Telstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 09:45

GEZOCHT

- Lexington
- KWPN
- geboren juni 1993 = momenteel 13 jaar
- Bruin zonder aftekeningen
- Ruin
- Ongeveer 1.67
- Flemmingh x Telstar

Info
De eigenaren van Ruitersportzaak Het Gareel in Schijndel hebben mijn paard begin september 2005 gekocht.
Zij zijn zelf aan de slag gegaan en na 5 weken was het paard naar hun zeggen niet meer braaf (nerveus, kijkerig, staken, steigeren,bokken, gericht slaan etc????) en voldeed niet meer aan hun eisen.
Ze eisten dat ik hem terugnam. Helaas is dit uitgedraaid op een rechtzaak, 15 december jl. Ik heb de rechtzaak gewonnen.
Helaas om persoonlijke redenen kon ik het paard echter niet terug kopen. In de rechtzaak dreigde de kopers met het slachthuis, maar waarschijnlijk is hij in de handel terechtkomen.
Nu wil ik weten of hij goed terecht is gekomen en hoe het met hem gaat.

Ik zelf heb er altijd een fijn paard aan gehad (8 jaar heb ik hem in mijn bezit gehad), M geklasseerd , Z niveau afgericht, braaf, makkelijk in de omgang en fijn te rijden in de bossen, buiten-en binnenbak, springwei en op wedstrijden.
Het is wel een echte stoere bink qua gedrag en om te zien, maar wel een watje af en toe, maar met een klein hartje.... maar hier moet je dus wel doorheen kunnen prikken!
Als je zijn vertrouwen hebt, doet hij alles voor je!

Weet iemand waar hij is en hoe het met hem gaat?

Afbeelding

Afbeelding

- meer foto's in mijn profiel.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-05-06 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Juiste haakjes om tag.

goldwing

Re: (PG) Lexington, 13-jarige bruine ruin, Flemmingh x Telst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:56

weet niet of hij het is maar iemand die ik terloops ken start in Geldrop met een Lexington
Ze heeft nog niet zo heel lang geleden haar eigen paard verkocht en nu zie ik haar dus op de lijst staan dit weekend in geldrop met een lexington
Weet haar bokt naam niet maar ze heeft wel een boktnaam geloof ik en anders haar zuster

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 10:53

goldwing schreef:
weet niet of hij het is maar iemand die ik terloops ken start in Geldrop met een Lexington
Ze heeft nog niet zo heel lang geleden haar eigen paard verkocht en nu zie ik haar dus op de lijst staan dit weekend in geldrop met een lexington
Weet haar bokt naam niet maar ze heeft wel een boktnaam geloof ik en anders haar zuster

in de tijd dat jij dit hebt gezien zou het best kunnen dat het misschien mijn lexington was. ben opzoek naar de ruiter die hem voorheen gereden heeft in de sport, misschien dat je me in contact kan brengen met die persoon?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 11:13

patricia2403 schreef:
goldwing schreef:

in de tijd dat jij dit hebt gezien zou het best kunnen dat het misschien mijn lexington was. ben opzoek naar de ruiter die hem voorheen gereden heeft in de sport, misschien dat je me in contact kan brengen met die persoon?

De Lexington hierboven was niet mijn Lexington maar een andere nl Lexington V. Last liberty,
deze werd gereden door Kelly van der Heijden (Ze heeft volgens mij Z1 met hem gestart!)
https://www.facebook.com/kelly.vanderheijden2?fref=ts

Mijn Lexington v. Flemmingh heb ik inmiddels gevonden en maakt het goed als familiepaard :)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:33

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.