[EG] Erika,voskleurige arabier (limburg)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rick_erika

[EG] Erika,voskleurige arabier (limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 10:56

Ik zoek eigelijk oude eigenaren of informatie over Erika,
ze is nu ongeveer 25 jaar oud en heeft zo`n 15 jaar geleden wedstrijden gelopen in springen en dressuur.
Er zitten papieren bij maar die zijn helaas kwijt geraakt bij de vorige eigenaar. Ze is heel erg voorwaarts en moeilijk buiten te rijden.
Ze is verder heel braaf alleen haar achter hoeven zijn altijd een probleem geweest.

Ze zou limburgs kampioen zijn geweest, maar ik weet niet of ik daar ergens oude gegevens van kan nazoeken.
Daarna is ze verkocht geweest aan Hr. Rinkens die haar in lessen heeft laten meelopen, van hem heb ik haar gekocht en ik ken haar nu ongeveer 10 jaar. Wie weet meer over haar??

Afbeelding
Afbeelding

Djuukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 13:24

Heeft deze pony, nog een andere naam gehad?
Want het kan wel eentje zijn, die een paar jaar geleden bij ons op de manege kwam (Limburgs kampioen dressuur, of meegedaan) en kan heel goed springen, daarna verkocht, maar das lang geleden, dus weet niet?

rick_erika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 08:01

Dat weet ik niet, ik ken haar alleen als erika, maar het zou best kunnen, ze zou papieren hebben en ik denk dat daat erika niet haar officele naam op is!