Ik ben opzoek naar Aaron, Willow van de Blondehoed en Stendor
AARON van de blondehoed: Is een haflinger hengst of inmiddels ruin van ongeveer 6 jaar.
Ongeveer 5 jaar geleden is hij verkocht aan een fokker in Friesland en daarna nooit meer wat over hem gehoord. Hij is daar of als dekhengst verder gegaan of verkocht. Ik kan me herinneren dat hij een lange brede bles had.
WILLOW van de blondehoed: Is een donkerbruine vrij stevige haflingerruin met een smalle bles van tussen zijn ogen tot zijn mond beetje in een kronkel vorm. Ik schat dat hij nu ongeveer 8 jaar is. Hij is ongeveer 1,5 a 2 jaar geleden verkocht. Degene die hem toen verkocht woonde toen in Drenthe. Willow zijn vader is Wallenstein!
STENDOR: is een ruin van ongeveer 11 jaar. Hij is vrij groot voor een haflinger en heeft een heel klein kolletje en een wat lichter gekleurde neus . Hij is op zaterdag 15 mei of 22 mei 2006 verkocht. Hij stond bij een stadsweide in Almere stad. Ik heb hem 5 jaar verzorgd en ben erg benieuwd hoe het met hem gaat.
Wie kent 1 van deze haflingers? Ik wil graag weten hoe het met ze gaat.
Helaas heb ik geen foto van hun op mijn computer staan wel zou ik er eventueel eentje kunnen scannen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-05-06 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.