[EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

[EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 23:05

hoi allemaal
Ik heb hem van mijn schoonzus gekregen en zij had hem volgens mij bij een handelaar "van Dan". We weten echt helemaal nix van hem!
Hij is Ong. (weten we dus niet ckr) 17 a 18 jaar
voordat mijn schoonzus hem kreeg was hij mishandels, hij was bang voor alles, mensen vertrouwde hij niet meer en als de dood voor zwepen.
Ze heeft hem ook opnieuw in moeten rijden, dus we denken dat hij daarvoor voor de sulky heeft gelopen. Maar dat is allemaal gegok. ohja hij is al 10 jaar van onze familie!

aantal dingen:

- Hij is een ruin
- Zijn stokmaat is ongeveer 160-161, precies kunnen we niet meten omdat hij bang is voor meetlat.
- paar witte haartjes op zijn hoofd en zijn achter voetjes hebben een heel klein beetje wit.

deze bericht is van robina mus

ze heeft een foto van mirano en is niet duidelijk genoeg foto volgt nog !!

Afbeelding


-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-04-06 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel.

0maris0
Berichten: 5811
Geregistreerd: 16-04-05

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:30

heyhey heb je mischien een foto maakt niet uit wat voor een!
ik ben namelijk opzoek naar fanka donk. bruine ruin van rond de 1.65 en is idd rond de 15 jaar!

Groetjes Mariska

wacht het met spanning af,...

0maris0
Berichten: 5811
Geregistreerd: 16-04-05

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:30

heyhey heb je mischien een foto maakt niet uit wat voor een!
ik ben namelijk opzoek naar fanka donk. bruine ruin van rond de 1.65 en is idd rond de 15 jaar!

Groetjes Mariska

wacht het met spanning af,...

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 11:05

Is het niet eigenaar van Dam, is eigenaar van een draver stal?

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:54

Ik ken wel een paard die Mirano heet, gezien je woonplaats is het misschien waarschijnlijk dat het dezelfde is?? Ik weet alleen niet op hij indertijd dus al van je schoonzus was. De Mirano die ik ken is/was van Marielle (achternaam vergeten) en stond toen bij Aad Engelen in Haarlem. Ik vond het altijd een mooi paard, je mag me ook even een berichtje sturen voor meer info, misschien kan ik via een vriendin nog aan haar contact gegevens komen.

sabje19

Berichten: 1113
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Haarlem

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:29

Knor schreef:
Ik ken wel een paard die Mirano heet, gezien je woonplaats is het misschien waarschijnlijk dat het dezelfde is?? Ik weet alleen niet op hij indertijd dus al van je schoonzus was. De Mirano die ik ken is/was van Marielle (achternaam vergeten) en stond toen bij Aad Engelen in Haarlem. Ik vond het altijd een mooi paard, je mag me ook even een berichtje sturen voor meer info, misschien kan ik via een vriendin nog aan haar contact gegevens komen.


Die Mirano die jij bedoeld is nu van iemand anders. Staat op die stal naast de Liedehof weet zo gauw de naam even niet meer. Heb hem tenminste vorig jaar daar nog zien staan, hij staat zelfs naast Zjarda en ik denk dat je die ook wel moet kennen, als je aad ook kent.

SuperSpot
Berichten: 17
Geregistreerd: 14-09-04
Woonplaats: Haarlem

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:24

Hallo allemaal!

Ik ben Robina...de eigenaar van Mirano...
Bedankt dat jullie gereageerd hebben, maar jullie bedoellen alllebij dezelfde Mirano Tong uitsteken Hij was toen hij bij Aad en Stal Rutte stond van Marielle Broerse...(mijn schoonzus)

Maar hier hebben jullie mijn E-mail ... dan kunnen we 'msn'e
tararobina@msn.com

Kan ik ook foto's laten zien ;>

Groetjes!

SuperSpot
Berichten: 17
Geregistreerd: 14-09-04
Woonplaats: Haarlem

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:28

P.S. Thomas heeft een paar foutjes gemaakt met typen...er moet staan dat Mirano waarschijnlijk bij een handelaar van daan komt...-xxx-

sabje19

Berichten: 1113
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Haarlem

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:03

Je zou anders even contact met Marcato(susanne) hier op bokt moeten nemen misschien dat zij nog wat weet. Heeft ook heel lang bij Aad gereden.
Ik weet zelf niet meer waar Mirano vandaan kwam, toen die tijd, is al zo lang geleden Bloos

Thomas heeft er wel vaker last van dat hij wat neerzet met typfouten Knipoog Bloos (Thomas is een stalgenoot)

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 11:17

Heeft Marielle niet meer info voor je over waar ze hem vandaan heeft?

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 21:21

oeps sorry voor fouten Bloos

Marcato

Berichten: 2372
Geregistreerd: 19-05-06

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 09:51

Wat grappig, ben een beetje aan het rondkijken en kom ik dit topic tegen.

Ik ben ook ooit bij Aad begonnen en ken Mirano nog wel. Ik vond het toen altijd een leuk paardje.

Maar staat ie nu dan bij stal Rutte? Ik kwam daar toch ook regelmatig, maar heb hem nog nooit gezien moet ik zeggen.

@ Knorr: wie ben jij als ik vragen mag? Ben wel erg benieuwd. Waarschijnlijk hebben wij ook nog samen gereden...

Ik heb trouwens nog wel ergens foto's van Barenco. Ik zal ze 's opzoeken. Hij is nog steeds van Judith en staat gestald in Aalsmeer of Almere.

Groetjes!

sabje19

Berichten: 1113
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Haarlem

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:12

Marcato schreef:

Ik heb trouwens nog wel ergens foto's van Barenco. Ik zal ze 's opzoeken. Hij is nog steeds van Judith en staat gestald in Aalsmeer of Almere.

Groetjes!


Ach zo komen we elkaar allemaal weer tegen Haha!
Volgens mij staat Judith nu in Aalsmeer, kwam er toevallig laatst nog een keer tegen bij van Schie met haar nieuwe vriend.
Ze stond eerst bij Dijkman in vijfhuizen waar Santina ook toen nog stond.

Marcato

Berichten: 2372
Geregistreerd: 19-05-06

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:17

@ Sabje: ja wat leuk he dat we zo van elkaar allemaal nog 's wat horen. We moeten nu toch echt weer een x afspreken trouwens! Sta je nu al bij Wennekers eigenlijk?

Zie je, ik dacht al dat Juud in Aalsmeer stond. Ben haar toen ook eens op de fiets tegen gekomen.

Ik ben trouwens vorig jaar met Pien (wie Zjarda heeft gekocht) naar stal Vredehof in Vijfhuizen geweest. We hebben toen bij Zatina gekeken (dochter van Zjarda natuurlijk). Was ook zo grappig om weer 's te zien!

sabje19

Berichten: 1113
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Haarlem

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:26

Hoe weet jij eigenlijk dat ik naar Wennekers ga, volgens mij heb ik het bijna niemand verteld.
Of heb je soms Monique gesproken? Knipoog
Maar ik ga 1/9 verhuizen, en dan heb ik lekker 2 weken vakantie, dus dan kan ik hem lekker laten wennen.

Maar heb je Mirano nooit op stal zien staan bij Rutte dan, want hij stond toch echt naast Zjarda toen ik daar was.

Marcato

Berichten: 2372
Geregistreerd: 19-05-06

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:42

Huh, wat vreemd van Mirano. Ik kom daar toch best vaak (laatste tijd niet meer, moet ik zeggen). Maar naast Zjarda heeft eerst een oude pony gestaan en toen is Monarch (van Michelle) daar gaan staan. Aan de andere kant van Zjarda zit geen stal. Ik zal het 's aan Pien vragen. Ben nu toch wel erg benieuwd eigenlijk, haha!

Volgens mij het ik het een x op Bokt gelezen dat je ging verhuizen. En ik kwam je moeder 2 of 3 weken geleden tegen en zij zei het ook. Is het eigenlijk nog goed gekomen met het hondje van Paulien???

PB me anders ff je nummer, dan kunnen we een xtje afspreken.

sabje19

Berichten: 1113
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Haarlem

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:51

Marcato schreef:
Huh, wat vreemd van Mirano. Ik kom daar toch best vaak (laatste tijd niet meer, moet ik zeggen). Maar naast Zjarda heeft eerst een oude pony gestaan en toen is Monarch (van Michelle) daar gaan staan. Aan de andere kant van Zjarda zit geen stal. Ik zal het 's aan Pien vragen. Ben nu toch wel erg benieuwd eigenlijk, haha!

Volgens mij het ik het een x op Bokt gelezen dat je ging verhuizen. En ik kwam je moeder 2 of 3 weken geleden tegen en zij zei het ook. Is het eigenlijk nog goed gekomen met het hondje van Paulien???

PB me anders ff je nummer, dan kunnen we een xtje afspreken.


Misschien dat ie daar even stond, is voor mij ook al tijdje geleden dat ik daar ben geweest.
Of ben ik toch in de war met Monarch kan ook hoor, Bloos Nou ja maakt ook niet uit.
Paulien haar hondje kwam op 2 uur s'nacht weer binnen wandelen, dus was gelukkig weer terecht.
Zal je even een PB sturen.

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Re: [EG] 17 a 18 jarige zwarte exdraver, handelaar van Dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 22:27

was die hondje weggelopen ? Bloos! wist ik niet!