[PG] Billy richting punthorst! Vosje van 1.30

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

suusiejjj

[PG] Billy richting punthorst! Vosje van 1.30

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 16:00

Gezocht mijn eerste pony Billy richting punthorst!

billy was mijn eerste eigen pony het is een vosje met 3 wite voetjes en een blesje zijn stokmaat was 1.30m ,
Hij moest verkocht worden omdat ik er te groot voor werdt ik ben er b springen mee georden en l dresuur het is nu ongv 5 jaar geleden dat hij weg is, hij is verkocht naar fam harke in Punthorst, die jongen die ermee op wedstrijd reed is er m springen mee geworden, ik ben billy 1 x op concours tegen gekomen. daar na nooit meer toen we vroegen waar hij heen was gegaan zeiden ze naar zwitserland, ik wil hem heel graag weer terug ziien maar ik weet niet of het waar is of hij echt naar zwitserland is gegaan, ik mis hem elke dag nog!
ken je deze pony of weet je waar hij staat wil je me dan a.u.b mailen?
of als je weet hoe ik kan zoeken op site's in zwitserland. mail het me maar

groeten suzanne

deze foto's zijn van paar jaar terug.

Afbeelding

Afbeelding

http://look2me.mijnalbum.nl/index.php?m ... y=BZHFMLZB

http://look2me.mijnalbum.nl/index.php?m ... y=BIBHTDBA

http://look2me.mijnalbum.nl/index.php?m ... y=ROWIMOIR
Laatst bijgewerkt door Revanches op 12-01-11 21:08, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel, teveel foto's naar link veranderd.

Binckydenice

Re: [PG] Billy richting punthorst! Vosje van 1.30

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 09:38

Weet je ook zijn afstamming?
Of het ras?

_Bambi_

Re: [PG] Billy richting punthorst! Vosje van 1.30

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:19

Hij komt me heel bekend voor!, weet je zijn afstamming?

suusiejjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 16:40

Ik ben deze week actief bezig geweest met zoeken van Billy.
o.a op Zwitserse sites oproepjes geplaatst ( nog geen reacties gehad). Maar omdat ik wist dat Billy volgens de verhalen naar een manege is gegaan in Luzern heeft een vriendin van mij een mooie Duitse mail er heen gestuurd. We kregen eerst een reactie dat ze Billy konden en een adres van de gene die hem heeft gehad. Alleen waar ik al bang voor was ze stuurde foto's en het was hem niet.
Maar goed ik dacht niet verdrietig worden gewoon door gaan. Ze had de foto's van Billy goed bekeken en ze herinnerd zich dat ze in 2000 een vos c pony hebben gehad en die hebben verkocht naar een manege.
Alleen die pony hete geen Billy die hete Gyssmo.
We hebben een site gekregen met daar op een reactie formulier en die hebben we ingevuld nu dus wachten of dit wel de Billy is.
Ik ga er zelf niet vanuit aangezien ik anders weer blij gemaakt word met een dood vogeltje.

Stom toevallig was ik gisteravond op facebook en zag dat Carolien harke online was.
Aan die mensen hebben wij hem destijds verkocht. alleen zei reageerde niet om mijn mail toen.
Ik dacht ik ga eens met haar chatten en ja hoor met succes!
Ze kon mij alleen weinig vertellen dan wat ik al wist.
Ze vertelde mij dat ik contact moest zoeken met Erwin Barendrecht uit Veeningen via hem is Billy naar Zwitserland gegaan. Het is een handelaar en heeft daar nog contact.
Een vriendin van mij kent Erwin dus zei gaat voor mij hem deze week bellen. :)

Het leuke aan het gesprek met Carolien is. Zij is laatst het witje dekje tegen gekomen die wij mee hebben gegeven aan hun toen Billy hier opgehaald is. ( zeker al dikke 10 jaar oud) En ze stuurt hem naar mijn huis op. ( ik heb dat dekje gekregen voor mijn verjaardag met zijn naam erop) nu heb ik een mooi aandenken aan hem.

Ik heb Billy dus nog niet gevonden maar ik ben wel een stapje verder!

Mochten er mensen zijn die misschien een email adres hebben van Erwin Barendrecht stuur mij dan maar een pm.

suusiejjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 17:36

Nog steeds niets meer te weten gekomen... Ook helaas geen email adres kunnen vinden van Erwin Barendrecht.

annemiek3507

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:04

Mijn 1e pony is ook via Erwin Barendrecht naar Zwitserland gegaan :(

En ik ken de familie Harke heel goed:)
Laatst bijgewerkt door C_arola op 28-06-14 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, dit kan via de edit knop