[EG]Pepper,bruin 30jaar blind 1 oog.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

muiszje

[EG]Pepper,bruin 30jaar blind 1 oog.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 10:46

Hallo!

Ik ben op zoek naar de vorige eigenaren van mijn pony Pepper (merrie).

Pepper is bruin met een klein scheef kolletje en een heel klein snebje bij haar rechter neusgat.
Ze heeft 3 witte voetjes (m.u.v Links achter.) Verder heeft zij een blind oog (deze zit er nog wel in) rechts. Ook heeft ze een hap uit haar nek aan de rechterkant (waarschijnlijk een ongeluk geweest.)
Ze is ongeveer 1.30 hoog.
Het lijkt erop dat zij vroeger western gereden heeft , ze is erg goed in reining.
qua karater is ze niet de makkelijkste, de is erg hectisch en ongeduldig. Ze kan redelijk fel en heet worden.

Naar schatting van dierenartsen is zij 30 jaar.

Pepper heb ik 7 jaar geleden ontmoed in het Amstelpark te amsterdam. Ze is sinds 3 jaar van mij.
Ik heb even contact gehad met de eigenaresse voor het amstelpark maar die wil mij eigenlijk niet verder helpen naar de zoektoch van mogelijke andere eigenaren. Deze vrouw heette Danielle Snelderwaard.

Wat ik van haar wel losgekregen heb is dat Pepper op een manege heeft gestaan ergens in amsterdam en omstreken die nu niet meer bestaat en verhuisd is. Deze manege of ponyclub was van een ene Tamara en na waarschijnlijkheid in durgerdam of zunderdorp, nadat zij zijn weggegaan van het vinkingpad.

Ik ben opzoek naar haar vorige eigenaren omdat ik graag wil weten hoe zij het heeft gehad en hoe ze is geworden zoals ze nu is. en Wie kent ene Tamara die een ponyclub had?

Je kan contact met mij opnemen via PB.

nog enkele foto's (eerste is recent, de 2e van vorig jaar.)

Afbeelding

Afbeelding