[PG] Binke van Burmania's dreef!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowbunny

[PG] Binke van Burmania's dreef!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 16:32

Hallo,

Ik ben op zoek naar de eigenaren van Binke zij stond altijd in leeuwarden ( burmania's dreef ) Dit is een haflinger fokkerij, Ik weet niet of dat nu nog zo is, Deze mensen zijn een aantal jaar geleden verhuisd. maar ik weet niet waarheen. Binke was mijn verzorgpaard en ik ben zo benieuwd hoe het nu met haar gaat en met de eigenaren ervan.. Misschien dat ze nu een nieuwe eigenaar heeft dat weet ik dus niet.. Ik vraag me dus af of burmania's dreef nog bestaat en zo ja wie heeft hier meer informatie over!!

Alles is welkom ALvast bedankt

Groeten
ilse
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-04-06 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel.

Woestein

Re: [PG] Binke van Burmania's dreef!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:44

Burmania's dreef bestaat nog steeds.
En voor zover ik weet hebben ze Binke nog steeds.
Als je in het online telefoonboek zoek naar J. Burmania dan vindt je vanzelf het telefoonnummer en het adres wel.

amen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:38

Ik weet dat Jippe is verhuist, maar weet de woonplaats niet meer.....

een kennis van mij weet het wel, die heeft nog contact met em....

wiarda

Re: [PG] Binke van Burmania's dreef!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:29

haaij Ilse
ik zag toevallig je berichtje staan toen ik ook op zoek was naar de naam van Burmania's dreef , want de haflinger die ik nu heb is de dchter van Binke .Mijn pony heet Wiarda van Burmania's dreef ,en Wiarda is ook gefokt in Leeuwarden ,ik heb voor de rest geen informatie . Maar ik vind het wel toevallig dat jij Binke verzorgt hebt .ik heb nog wel foto's van Binke met Wiarda .Ik zou de oude eigenaar van Wiarda wel eens kunnen vragen of die wat meer weet over Binke . groetjes Rafaela