ze was zwaar verwaarloost en stond in een klein stalletje met als bodem een laag stront.
ze heeft heel lang geen buitenlucht gezien en kreeg 1 handje bix per dag te eten. daat heeft ze weet ik t hoelang in moeten leven.
daarvoor heefd ze voor zover ik heb gehoort op manege Den dulder gestaan in Den Hoorn in zuid holland. verder weet ik niks van haar geschiedenis af.
toen ze bij mij kwam was ze zo bang en zo vies en zat een dikke plak stond op haar huid en ik kon bijna niks met haar beginnen.
na een tijd en veel moeite en gedult begon ze me te vertrouwen. en toen kon ik wat met haar en niet lang daarna was ze de liefste pony van de wereld.
ze vond alles even leuk rijden springen, zelfs op haar oude dagje! en buitenritten en lekker crossen in het land!
ze was dan wel zo oud maar dat vond ze super en wou het zelf allemaal graag.
na een jaar of 3, 4 dat ik haar had moest ze weg omdat mijn ouders wat problemen kregen... ik wou niet dat ze verkocht werd en de problemen waren niet voor altijd dus besloten we haar 3 jaar in bruikleen te doen.
Ze kwam bij een vrouw met een meisje iets jonger als ik en ze leken erg goed voor haar.
we hebben een contract opgesteld en alles leek goed geregeld en toen met veel pijn moest ze weg! maar ik bleef eraan denken dat ze terug kwam. maar ze kwam niet terug ze is verkocht!!
ik hoop dus dat er iemand is die weet waar deze pony is. en hoe het met haar gaat en of ze nog wel in leven is!!! het is een hele oude pony natuurlijk
ik hoop wel dat het goed met haar gaat. als iemand wat van haar weet zeg het dan alsjeblieft ik mis snowy heel erg ookal heb ik nu een hele lieve andere pony
kenmerken van haar zijn dat ze zomers bruine vlekjes krijgt. en ze heb 3 zwarte hoefjes en 1 witte.
groetjes denise
nou hier wat foto van der!