[PG] zwarte new forest (black magic)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

[PG] zwarte new forest (black magic)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 11:12

Ik heb nu ongeveer 2,5 jaar geleden een bijrijdpony gehad genaamd Black Magic. Haar echte naam is Angels Ditch Ana Rosa en ze is een zwarte New Forest merrie. Ik deed haar fulltime samen met mijn moeder (dus wij waren ook de enige die erop reden).

Haar vader is Young Winsome's Adrian en de vader van haar moeder is Narcissusfield's Duke.

Ze is toen ze 2,5 jaar geleden verkocht werd naar een meisje (volgens mij heet ze sharon) en doordat ze hoefkatrol had is ze daarna doorverkocht als recreatie pony. Ik ben echt heel erg benieuwd hoe ze het nu heeft en hoe het met haar gaat... en ik mis haar gewoon enorm.

Ik vroeg mij dus af of iemand weet waar ze is of misschien tenminste iets over haar weet...

Als je iets weet stuur mij dat dan even via een pm of via een mail, hier komen een aantal foto's van haar:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

voor meer foto's van deze merrie kan je ook even kijken op mijn site: http://groups.msn.com/cardy/fotosvrvsandra.msnw
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-04-06 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Hoofdletters in tag.

naomi_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:41

volgens mij heb ik ana rosa voorbij zien komen op internet, marktplaats of zo...op het new forest p[ony forum heeft ook iemand een angels ditch pony en heeft daar ook jaren de pony`s verzorgd, haar naam is margriet(onder die naam post zij ook) mss kun je haar een pb sturen? de link is: http://foxtrot.messageboard.nl/2957/

Cardy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 23:21

Ja margriet ken ik ja, daar stond Ana Rose (oftewel magic) als eerste, ze is daar geboren en opgegroeid (weet dit omdat ik al met haar in contact ben gekomen)...

Dus als iemand nog meer weet??!! en de anderen bedankt voor de info

confetti

Re: [PG] zwarte new forest (black magic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:21

Mss eens bij de KNHS navragen of ze daar staat geregistreerd? Of bij het New Forest stamboek?

Melleke5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:57

Kijk ook eens bij www.kempischeregionale.com , daar moet je by paarden kijken , hadicappunten en dan zie je daar black magic staan ( kan zijn dat ik fout ben ) Maar er is een chloe vranken die op ene black magic ryd en die pony trekt daar wel op

Mvg

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 10:00

dankjewel maar nee dat is niet "mijn" Magic.. helaas..

Maar ik weet wel waar ze eerst heeft gestaan, Toen ze van die Sharon was (zie verhaal hier bovenaan), namelijk: Lucky Stables...

Kan er echt niemand mij helpen? Wil gewoon erg graag weten hoe het met haar gaat

naomi_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:15

lucky stables in aalsmeer?

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 12:06

ja volgens mij wel