Het is een 4 jarige Sunny Boy x Havidoff ruin, met KWPN papier. Op het papier is door een vergissing bij de naam slechts een V vermeld, zijn naam is echter Valld'or. Zie voor de verdere afstamming op www.paardenfokken.nl. Zijn geboortedatum is 11 mei 2002.
Hij heeft 3 witte voetjes (rechtsvoor is zwart) en geen aftekeningen op zijn hoofd. Hij is ongeveer 1.60 hoog, maar kan inmiddels gezien de leeftijd wel gegroeid zijn.
Hij is door mij naar Ouderkerk aan de Amstel verkocht. Om zadelmak gemaakt te worden heeft hij echter eerst 3 weken bij Manege Spaarnwoude gestaan voordat hij ook echt naar Ouderkerk is gegaan.
Daarna is hij waarschijnlijk vlot de handel in gegaan (na ongeveer 3 weken), omdat hij gedragsproblemen zou hebben (?). Of dit waar is weet ik niet (ik vind het zeer onwaarschijnlijk), via via heb ik vernomen dat het ook mogelijk is dat de toenmalige eigenaresse er behoorlijk afgesmakt is en er niet meer op zou durft.
Ook een gerucht is dat hij bij een handelaar in Noord Holland zou staan, maar het waarheidsgehalte daarvan is mij onbekend.
Wie oh wie helpt me hem te vinden.
Voor de duidelijkheid: Ik wil hem niet terug, ik wil alleen na deze voor mij zéér teleurstellende verkoop, heel erg graag weten waar hij is en hoe het met hem gaat. Ook als hij werkelijk het gedragsprobleem zou hebben dat men beweert, zou ik hem heel graag terug zien, want ik wil het 'met eigen ogen' zien.
Alvast heel erg bedankt voor het naar hem uitkijken!

.
.
)