Wij hebben Spielgirl gekocht toen ze 6 jaar oud was. De klik met Spiel was er meteen en ik was dan ook op slag verliefd op haar! Spiel en ik hadden ‘n bijzonder mooie band, we hadden onvoorwaardelijke liefde voor elkaar, volledig wederzijds vertrouwen en oh wat was, en nog steeds, ben ik gek op haar. Het is lastig uit te leggen hoe belangrijk Spiel voor mij is maar iedereen heeft ‘n ‘once in a lifetime horse’ en dat is Spiel voor mij! Spiel was erg sensibel en snel in paniek, omdat ik nog vrij jong was was ik te onervaren om Spiel onder het zadel de rust te geven die ze nodig had. Ik heb toen besloten om haar te verkopen aan iemand die haar kon geven wat ze nodig had. Destijds wilde ik niet weten waar ze naar toe verhuisde omdat dat echt een kwelling zou zijn omdat ik zoveel liefde had voor die merrie! Nadat ik haar ‘n aantal keer te koop tegenkwam op Facebook besloot ik haar te gaan zoeken. Ik wil zó graag weten hoe het met mijn grote liefde is. Die o zo lieve Spiel verdient alle liefde, vertrouwen én bovenal geduld! Helaas is ze zo’n 6 keer (het kan meer zijn, maar dit is wat bekend is bij mij) verkocht. Ik schrok hiervan omdat ik weet hoe stressgevoelig ze is. Ik ben nu een half jaar aan ‘t zoeken en helaas heb ik nog geen contact met de huidige eigenaar. Wat ik wel weet is dat Spiel een tweeling heeft gehad, 1 van haar laatste adressen (wat bij mij bekend is) bij ‘n koeienboer in Asten was. Ze is door een verkoopstal naar de koeienboer in Asten gegaan en later door dezelfde verkoopstal terug gekocht van de koeienboer in Asten. Ik heb contact gehad met de desbetreffende verkoopstal en helaas kan ze zich niet meer heugen waar ze Spiel naartoe heeft verkocht nadat ze haar terug gekocht heeft van de koeienboer in Asten.
Na meerdere Facebook oproepen hoop ik hier, op Bokt, mijn áller grootste vriendin terug te vinden!
Ken je de eigenaar of Spielgirl, weet je waar ze staat of ben je misschien de eigenaar, neem dan alsjeblieft contact met mij op. Je maakt mij daarmee het aller gelukkigste meisje! Het is niet in woorden uit te drukken wat deze ontzettend geweldige merrie voor mij betekent! Alvast bedankt aan iedereen die mee zoekt!
Hieronder de kenmerkende én foto’s van Spiel:
- Spielgirl
- Spielberg x Lanciano
- merrie
- 2008
- 1,72
- bruine vacht met zwarte manen en staart
- grote bles
- lange oren
- rechtsvoor een grijs voetje
- linksachter een wit voetje
Liefs Nikki Lockefeer