[EG] Tobby/Tinky, 17, Tinkerruin, platenbont zwart-wit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jedero
Berichten: 1
Geregistreerd: 19-12-22

[EG] Tobby/Tinky, 17, Tinkerruin, platenbont zwart-wit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-23 20:28

Hi iedereen,

Recent hebben wij een tinker aangeschaft, waar maar vrij weinig over bekend is. Door middel van deze advertentie hoop ik vorige eigenaren of de fokker te vinden en zo meer over zijn achtergrond leren.

Dit is Tobby, of (S)Tinky, zoals hij ook genoemd werd. Toen ik hem kocht, kon de vorige eigenaar mij vertellen dat hij op een manege stond, waar hij Stinky genoemd werd.

Afbeelding
Afbeelding

Het paspoort dat werd meegegeven is een duplicaat, dus de informatie is schaars. Op zijn paspoort staat enkel dat hij zwart-wit platenbont is, geboortedatum 1-1-2006. Geen vader of moeder. Ik heb wel een chip- en levensnummer, maar daar word ik helaas niet wijzer van.

Het lijkt mij erg leuk om zijn afstamming te weten of foto's van vroeger te zien. Ik ben niet uit op drama, haha.

Liefs,
Jessica

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: [EG] Tobby/Tinky, 17, Tinkerruin, platenbont zwart-wit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 20:41

Hele grote kans dat hij geïmporteerd is, en je nooit achter de afstamming gaat komen. Dat is bij de meeste Tinkers zo. Zeker als ze op 1/1 geboren zijn. Dan is de leeftijd vaak een schatting, of tactisch gekozen op basis van verkoop waarde.

Wellicht als er een stalnaam is, of naam van degene aan wie het paspoort is uit gegeven, je nog wel iets over zijn verleden te weten kan komen. Staat daarover iets in het paspoort? Als het duplicaat al wat ouder is, kunnen eventuele entingen of andere aantekeningen je misschien een idee geven welke omgeving hij is geweest.