[PG]Gwendolyn van de Raaphorst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Merle1987

[PG]Gwendolyn van de Raaphorst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-21 22:03

Ik ben op zoek naar een Belgisch trekpaard genaamd Gwendolyn van de Raaphorst.

Het is een bruine merrie van 1,68m. en stamt af van Harm van Vluchtenburg X Evelien van de Raaphorst. Ze is geboren in Wassenaar bij een boer en stond bij mijn oude pony in het land. Ik weet niet meer precies wanneer ze geboren is, maar ze is sowieso al de 20 gepasseerd. In maart 2020 is ze verkocht, het is voor mij onbekend naar wie en waarheen. Haar oude eigenaar wist me ook weinig te vertellen, helaas. De verkoop ging dan ook flink abrupt en ik was zelf druk bezig met mijn oude pony te kalmeren die helemaal over de zeik was omdat zijn vriendin vertrok. Mede daarom heb ik me niet met het vertrek van Gwendolyn bezig kunnen houden. Het enige wat ik weet is dat ze is gekocht vanwege haar vader, dus puur op papier. De bedoeling was om een veulen uit haar te fokken.

Waarom ik Gwendolyn zoek? Gewoon om te weten hoe het met haar gaat, of ze uberhaupt nog leeft. Op sommige dagen gaf ik haar ook verzorging en aandacht en heb haar na een tijd ook ingereden, het was een gevoelig paard onder het zadel. De laatste tijd mankeerde ze nogal het eea en heb ik geprobeerd om haar de zorg te geven die ze nodig had, dat is ook waarom ik graag wil weten hoe ze er nu bij staat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door C_arola op 03-02-21 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels