[PG]Gezocht: paarden van manege ‘t Hooge End

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WupWinnie

[PG]Gezocht: paarden van manege ‘t Hooge End

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-21 23:19

Aangezien ik nergens iets hierover kan vinden zet ik maar hier een oproepje. Ik ben op zoek naar een aantal paarden van manege ‘t Hooge End uit Didam. Zij zijn failliet gegaan/hebben de zaak verkocht en alle paarden dus ook. In 2017/2018 was dat volgens mij. Ik ben in specifiek opzoek naar Vica, Santana, Shira en Red Star. Vica is een kastanje bruine merrie van ca 1,40/1,50 met kleine aftekeningen op het hoofd en volgens mij 2 witte voetjes, ze bokt(e) als je je rechterbeen aan legde. Santana is een kastanje bruine a pony merrie met kolletje. Shira is een vosbruine merrie van ook ca 1,40/1,50 met volgens mij een mini kolletje. Red Star is een wit met red roan bonte ruin van ook ca 1,40/1,50. Wie o wie weet waar deze paarden zijn? Zou graag willen weten hoe het met ze gaat
Laatst bijgewerkt door C_arola op 13-01-21 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels

JufDiana

Re: [PG]Gezocht: paarden van manege ‘t Hooge End

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 09:53

Vaak gaan paarden van een failliet bedrijf naar een bedrijf in de buurt of een handelaar in de buurt. Wie weet kun je wat rondvragen?