*update oktober 2020* ze stond te koop in waardenburg (Utrecht) en is alweer doorverkocht. Heb diverse keren gevraagd of ik mocht komen, maar helaas geen reactie.
Luna (pony met bles) zou ik terug kopen van de mensen die haar van mij gekocht hebben. Ze kwam weer terug bij haar moeder... en hoe blij als een klein kind ik stond te janken... Helaas is zij toch achter me rug om door verkocht!
Wat informatie over Luna: Paspoort naam: Luna Moeder Anoushka Vader Bekveld’s Ronaldo Geboren 14 mei 2012 Bruin met 2 sokjes achterbenen
Ik ben sinds januari 2019 al opzoek en nog steeds geen spoor! Wie o wie kent ze of weet waar ze staan ? De bedoeling was dus om haar terug te kopen, maar aangezien dit nu niet gaat zou ik alleen heel graag willen weten of ze nu een goed blijvend huisje heeft gekregen. En een afspraak maken als ze verkocht word ik als eerste benaderd word.
Recente foto’s van de verkoopadvertentie oktober 2020
Volgens mij staat deze pony ondertussen in belgie .....ik weet het niet heel zeker maar als ik een omweg neem naar school dan kom ik altijd een pony tegen naast het fietspad waar deze wel heel erg op lijkt....