[PG]5 jarige fjordenmerrie, Lotte ongeveer 1.45m

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Equestrian05

[PG]5 jarige fjordenmerrie, Lotte ongeveer 1.45m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-20 09:48

Hallo!
Ik ben op zoek naar een fjordje die ik tot augustus vorig jaar heb gereden. Tot een week geleden stond ze op een lease stal in Almere. Toen ze bijna werd verkocht is ze alleen afgekeurd door de dierenarts en een week geleden is ze opgehaald.

Het gaat om een 5 jarige fjordenmerrie genaamd Lotte. Haar vader is Karant. Ze heeft rechtopstaande manen en een kleine pluizige voorpluk. Ze is ongeveer 1,45 hoog.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 06-07-20 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels

Equinesofie

Re: [PG]5 jarige fjordenmerrie, Lotte ongeveer 1.45m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 09:03

Hoi, Lotte staat nog steeds bij Pk pony’s! Ze is (wat me is verteld) nog niet verleased. Door dat de vorige leaser van alles heeft verteld is er haast geen interesse in Lotte. Wel erg leuk nieuws is is dat Lotte in verwachting is :)

Pk pony’s zegt dat Lotte een prima rijpaard is. Elk paard wordt tegenwoordig wel afgekeurd als rijpaard.

Wat ik er van weet is dat het in iedergeval erg goed met haar gaat! (Ik ben ook een leaser :)

Equinesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 09:04

Ben trouqens
Equinesofie schreef:
Hoi, Lotte staat nog steeds bij Pk pony’s! Ze is (wat me is verteld) nog niet verleased. Door dat de vorige leaser van alles heeft verteld is er haast geen interesse in Lotte. Wel erg leuk nieuws is is dat Lotte in verwachting is :)

Pk pony’s zegt dat Lotte een prima rijpaard is. Elk paard wordt tegenwoordig wel afgekeurd als rijpaard.

Wat ik er van weet is dat het in iedergeval erg goed met haar gaat! (Ik ben ook een leaser :)

Ik ben trouwens niet zeker of ik al mocht zeggen dat ze in verwachting is of dat dat al is gelukt. Het was in iedergeval n plan!

Equinesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 09:11

Equinesofie schreef:

Afgekeurd bedoel ik bij de buig proef. Niet als rijpaard Haha

Equestrian05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-20 09:29

Equinesofie schreef:
Equinesofie schreef:

Afgekeurd bedoel ik bij de buig proef. Niet als rijpaard Haha

Voor zover ik weet is ze afgekeurd omdat ze kreupel liep. Ze heeft ook een verleden met hoefbevangenheid, dus dat ze is afgekeurd is geen enorme verassing. Wel heel erg leuk dat ze in verwachting is!!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: [PG]5 jarige fjordenmerrie, Lotte ongeveer 1.45m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 09:38

Aangezien ze is gevonden plaats ik hier een slotje.