[PG] Donkerbruine Ruin Wodka, Manege Liethorp

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Omricam

[PG] Donkerbruine Ruin Wodka, Manege Liethorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 00:50

Hallo allemaal!

Ik post deze OV veel te laat, want ik dacht dat het toch niks zou opleveren, maar ik heb nu toch besloten een poging te wagen.

3/4 jaar geleden stond er op mijn manege (manege Liethorp) een donkerbruine ruin genaamd Wodka (ze houden nooit hun officiële naam). Deze heeft ongeveer een jaar op de manege gestaan tot februari 2017, maar is uiteindelijk verkocht omdat hij er te veel mensen vanaf gooide. Het was echt een topper, maar hij bokte helaas nogal hoog, waardoor toch veel ruiters op de grond belandden. Ik was helemaal gek op hem en ik hoop dat iemand hier misschien iets van hem heeft gehoord of gezien!
Zijn leeftijd weet ik helaas niet. Hij was wel erg fit en nieuwsgierig dus ik zou hem wat jonger schatten. Hij was erg lief. Oren naar achter als je de stal in liep, maar deed geen vlieg kwaad.

Hij had wat grotere oren, zwarte manen en een sokje op zijn linker achterbeen. Diepe kuilen boven zijn ogen. De meeste paarden op mijn manege zijn KWPN'ers, dus waarschijnlijk Wodka ook. De paarden hielden wel altijd de eerste letter die bij hun geboortejaar hoort (dus 2003 dan?). Mijn manege handelt voor zover ik weet in ieder geval met stal Scheepens en Wil de Krom. Ik weet toevallig dat hij, nadat hij wegging bij de manege, sowieso nog een iets van een jaar bij de handelaar stond. Ik weet dat het lang geleden is en dat hij lang bij de handelaar stond, maar ik hoop toch dat iemand iets van hem weet! Als hij niet verkocht is bij de handelaar en er daardoor nu niet meer is, hoor ik het liever niet denk ik..

Hier nog wat foto's en 2 video's. Bedenk hierbij alsjeblieft wel dat dit 3 jaar geleden was en ik dus wat jonger en minder ervaren was. Ik heb nog meer video's en foto's als dat nodig is.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://youtu.be/gmwS46rhET8

https://youtu.be/tPDwOzADfT0

Omricam

Re: [PG] Donkerbruine Ruin Wodka, Manege Liethorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 14:50

Ik heb net te horen gekregen dat hij bij stal Scheepens te koop stond. Daar stond ie dus vrij lang. Hij is daar nu alleen niet meer.