Ik heb hem gekocht toen hij 6 maanden oud was en helaas moeten verkopen toen hij 6 jaar was.
Hij was bij mij western gereden. Maar ik weet dat de nieuwe eigenaresse haar kinderen er engels mee reden. In augustus 2008 heb ik nog contact gehad met zijn eigenaresse, maar helaas werkt haar email adres nu niet meer.
Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat hij niet meer leeft, zou nu 22 zijn. Maar ook dit zou ik graag willen weten. Zijn oude bijrijdster, zit ook op bokt, heeft helaas ook geen ander email adres.
De plaats waar hij stond weet ik niet meer, maar was in de kop van Noord Holland.
Naam: Arrow's Nickolay
Ras: Welsh / Arabier zonder papieren
Schofhoogte: rond de 1.45m
Kleur: Vos
Dit was in 2001, hier was hij net een maand onder het zadel en dit was de eerste keer dat ik er zelf op ging. Echt nog een jong koppie heeft hij hier.

Dit was in 2006, hij had hier een maand of 3 op het weiland gelopen ( dus beetje erge grasbuik). Maar kon zo opstappen en wegrijden. Vlak hierna heb ik hem verkocht aan iemand uit Castricum en die heeft hem weer door verkocht.

Ik weet de naam van de eigenaresse, maar die zet ik liever niet zo op internet, zonder dat zij dat weet.
Kan ik natuurlijk wel in pb geven.
Wie weet of hij nog leeft en waar hij nu staat? Alle info zou ik heel blij mee zijn