[PG]Roza/ Indy informatie gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joos2

[PG]Roza/ Indy informatie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-19 06:54

Afbeelding
Hoi Bokkers!
In 1995 kwam ik een veulentje genaamd Roza tegen kruising Welsh x Arabier (1/2).
Zij was toen 4 maanden oud en ik werd haar verzorgster.
Na ongeveer anderhalf/twee jaar heb ik haar overgekocht van de boer.

Op 6 jarige leeftijd heb ik haar weggegeven aan Manege (pensionstal) Aerdenhout.
Zij hebben haar omgedoopt tot Indy.
Manege Aerdehout is op een bepaald moment verhuisd naar de oude stallen van Manege Rozenstein in Santpoort.
Toen Roza 17 jaar oud was heeft mijn dochter haar nog een paar keer gereden en kort daarna is deze stal failliet gegaan en zijn alle paarden weggegaan.
Zie bijlage voor een foto: deze is in de winter genomen, in het voorjaar wordt ze wit en grijs met veel minder bruin.

Helaas ben ik haar na het faillissement uit het oog verloren.
Roza zou nu 24 zijn en ik ben zo benieuwd hoe het haar vergaat of vergaan is mocht zij niet meer in leven zijn.
Om te rijden is ze altijd een fantastische pony geweest echter qua karakter is ze niet erg vriendelijk.
Ik kan me ook voorstellen dat, wanneer zij nog in leven is, de huidige eigenaar benieuwd zal zijn naar haar verleden wat ik kan invullen.

Groet Joos
Laatst bijgewerkt door C_arola op 14-10-19 10:28, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels

SandravdB

Re: Roza/ Indy informatie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 07:05

hoi misschien is handig om te vermelden wat voor kleur en aftekeningen ze heeft en hoe groot ze was en als je foto hebt zou dat helemaal fijn zijn.

Joos2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-19 07:10

Hoi Sandra, ik zie dat het met de foto niet helemaal goed was gegaan, die zou er nu wel bij moeten zitten. Schofthoogte 135 cm.
Laatst bijgewerkt door Joos2 op 14-10-19 07:17, in het totaal 1 keer bewerkt

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 07:15

helaas nog geen foto te zien

Joos2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-19 07:19

Ha gelukt!

Suus1965

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 19:18

Hoi Joos,
De meeste paarden waren eigendom van Greet Bus, Aerdenhout1 hier op de topic (niet meer actief?) kan zij je niets meer vertellen over je paard?
Gr Suus